• Ik had een tijdje geleden een topic geopend over dat ik niet wist welke opleiding in zou kiezen. Nu ben ik dus er wel uit. Vandaag heb ik stage gelopen op een basisschool en het was super leuk, de waardering die je krijgt van de kinderen als je ze helpt! geweldig!
    Nu ben ik dus bezig met m'n verslag. Dus, wie doet er hier eigenlijk nogmeer de Pabo? of wil de Pabo gaan doen?
    x


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Kinderen...
    *rent heel snel weg*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rajah schreef:
    Als ik ergens een hekel aan heb zijn is het aan kinderen maar wel leuk dat je weet wat je wilt gaan doen.


    Bad decisions make good stories.

    Weet waar je aan begint.

    Ik heb zelf een jaar kleuteronderwijs gevolgd en je papierwerk houdt echt nooit op. Kom je thuis van school, mag je weer beginnen werken om de volgende dag voor te bereiden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lyckligt schreef:
    (...)

    toegelaten worden is niet zo moeilijk, Je moet een stage lopen in het eerste jaar. en als die stage onvoldoende word beoordeeld word je of na het eerste jaar eruit gekikt, of je moet het nog een keer doen, teminste dat is mij verteld. xD



    Mn moeder heeft pabo gedaan.. Ondervraag haar? XD..


    Don't be like the rest of them, darling