• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:21 ]

    Lyckligt schreef:
    Zei ONS terwijl hij alleen was...
    freaky... ik heb wel vet vaak dat mensen m'n vuur willen lenen..


    En dat was echt het engste O.o

    Tja, eigenlijk vind ik het niet zo vreemd? :'D


    i put the fun in funeral

    Wij hebben zo'n freak rondlopen in ons dorp. Die man loopt altijd rond en zegt dan tegen iedereen: ''Laat je niet in je kont nemen door een neger.'' ''Blanke meisjes, allemaal goed!'' ''Zolang het maar geen negers zijn.'' En hij heeft al een keer gewoon staan plassen en poepen op straat. Ik vind hem zo eng. D: Ik trip hem echt als ik hem zie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bah. Ik geef nooit m'n ciggy's aan vreemden, maar in dit geval zou ik het dus wel hebben gedaan D:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dumbledore schreef:
    Wij hebben zo'n freak rondlopen in ons dorp. Die man loopt altijd rond en zegt dan tegen iedereen: ''Laat je niet in je kont nemen door een neger.'' ''Blanke meisjes, allemaal goed!'' ''Zolang het maar geen negers zijn.'' En hij heeft al een keer gewoon staan plassen en poepen op straat. Ik vind hem zo eng. D: Ik trip hem echt als ik hem zie.


    Wat de neuk? Die hoort opgepakt te worden..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    skinwalker schreef:
    Bah. Ik geef nooit m'n ciggy's aan vreemden, maar in dit geval zou ik het dus wel hebben gedaan D:

    Je.. ciggy's? Lol oké sorry dat vond ik even grappig :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Wat de neuk? Die hoort opgepakt te worden..


    Hij is zo eng. D: En iedereen zegt tegen mij dat hij niks doet bij mensen enzo en dat geloof ik ook wel. Maar ik wil hem niet alleen 's avonds tegen komen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    FlowerOnFire schreef:
    (...)
    Je.. ciggy's? Lol oké sorry dat vond ik even grappig :'D


    Ja iedereen zegt bij ons "ciggy's" of "saffen", maar ik vind "saffen" zo marginaal klinken.. :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ja, heb ook ooit zoiets eng meegemaakt.
    ik stond op de zus van mijn oma buiten de supermarkt te wachten aangezien ik niet met eten en drinken naar binnen mocht, komt een zwerver me om geld vragen. ik durfde niet te weigeren aangezien hij het geld uit mijn handen zag glijden. wist niet hoe snel ik alles naar binnen moest werken en naar m`n tante opzoek te gaan. ik stond zo helemaal te trillen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 22:50 ]


    -

    Dat is een beetje eng ja :S Misschien is die man geestelijk niet in orde?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.


    No, but serieus, that's weird..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    O,O Scare..
    Ik stak een keer over en toen kwam een bejaarde dame op me af terwijl ze i het mandje van haar rollator wees en allemaal dingen naar me murmelde :l Dat was ook best wel scary..


    Cookies!

    Colorblind schreef:
    Ik rook niet, dus nee :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Britsanity schreef:


    No, but serieus, that's weird..


    Niet zo grappig (cat)

    Ik liep een keer mijn slaapkamer in, het was helemaal donker en toen ik het licht aandeed lag Pom op de grond en miauwde vet hard naar me. Schrok me rot D:


    26 - 02 - '16