• Am I not a part of my family anymore?

    In de brievenbus zaten net kaarten voor de halfjaarlijkse controle van de tandarts, 2 om precies te zijn. 1 waarop op de achterkant stond; Fam (achternaam) en dan ons adres. Op de andere stond; Kim (achternaam) en het adres. Am I not part of the family anymore? ):

    My dentist must hate me. I now regret ever liking him.



    Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Of iets dergelijks? Don't want to be the only one

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 20:29 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga altijd alleen naar de tandarts, en de afspraken maak ik gewoon daar zelf :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Ik ga altijd alleen naar de tandarts, en de afspraken maak ik gewoon daar zelf :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nimh schreef:
    Ik ga altijd alleen naar de tandarts, en de afspraken maak ik gewoon daar zelf :Y)

    Ik ga dus echt altijd met mijn ouders. De enige keer dat ik moest zonder dat mijn ouders ook moesten (maar toen gingen ze alsnog mee want ik was twaalf/dertien en bang) was toen hij kiezen ging trekken. En zelfs die afspraak hebben mijn ouders gemaakt...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik krijg een mailtje van m'n tandarts met een link zodat ik zelf m'n afspraak bij hun in de agenda kan zetten. :P That reminds me. Ik moest nog een afspraak maken. :'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Ik krijg een mailtje van m'n tandarts met een link zodat ik zelf m'n afspraak bij hun in de agenda kan zetten. :P That reminds me. Ik moest nog een afspraak maken. :'D

    Mooi zo dat ik je er aan heb kunnen herinneren (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja, want ik krijg altijd brieven met mijn moeder's achternaam erop, terwijl mijn ouders, broer, en zusje altijd mijn vader's achternaam krijgen. :Y) Sinds kort aangevraagd, en krijg nu al brieven.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nope.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De tandarts gaat altijd ingewikkelde dingen vragen als die met zo'n ding in je bek zit en je niet kan praten. -___-"

    Ik bel altijd zelf, al herinnert mijn moeder me er meestal wel weer aan dat het tijd is ervoor weer.


    Til hug og blod.

    Mijn tandarts stuurt mijn moeder en mijn broer wel herinneringen maar mij niet. (krul) En mijn moeder per mail en mijn broer per post. Die kerel weet ook niet wat ie wil.


    -

    Lol ik krijg geen brieven van de tandarts.
    Ben er in geen vijf/zes jaar geweest.


    No growth of the heart is ever a waste