• Hooi! (:

    Ik had het topic gelezen over het meerdere abo's/bladwijzers verwijderen, en ik bedacht me dat dit er nog niet was voor gb's. Ik heb hier in een ver verleden ook al een topic over aangemaakt (die schijnbaar gesloten is, zonder dat er bij staat of de suggestie nou wel of niet gedaan kon worden), dus bij deze maar even opnieuw een topic met dezelfde vraag.
    Dus wat vinden jullie ervan om meerdere GB's tegelijk te kunnen verwijderen?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 12:32 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben voor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Ik ben voor.


    16 - 09 - '17

    Nahh, het hoeft niet echt perse voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor mij hoeft het niet echt, aangezien ik mijn GB's onmiddellijk verwijder, als ik geantwoord heb. Misschien is het wel handig voor anderen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor, Yootje!


    Some people are art and do art at the same time

    Caffeine schreef:
    Nahh, het hoeft niet echt perse voor mij.


    26 - 02 - '16

    Vulcano schreef:
    Voor mij hoeft het niet echt, aangezien ik mijn GB's onmiddellijk verwijder, als ik geantwoord heb. Misschien is het wel handig voor anderen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Yes, please! Ik heb er nog zoveel die ik moet verwijderen, maar ik heb geen zin om ze één voor één te verwijderen, dus blijven ze staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Yes, please! Ik heb er nog zoveel die ik moet verwijderen, maar ik heb geen zin om ze één voor één te verwijderen, dus blijven ze staan.

    Dat heb ik dus ook ._.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hmm, ik twijfel. Ik lees mijn mails als ik wat mee doe, pas wanneer ik heb geantwoord op een GB-bericht, verwijder ik de notificatiemail. Als ik mijn inbox wil legen, dan verwijder ik gelijk alles. Ik heb zelfden dat ik het nodig heb dat ik er veel wil verwijderen, maar niet allemaal tegelijk. Ik weet het dus niet, je kunt het ,,overwegend vóór'' noemen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben helemaal voor.


    •*• Lululu •*•

    Ellison schreef:
    Ik ben voor.


    -

    Ellison schreef:
    Ik ben voor.


    Tis handig, en als je het niet gebruikt, dan gebruik je het gewoon niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Wat mij betreft is het niet nodig, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen handig kan zijn.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Vulcano schreef:
    Voor mij hoeft het niet echt, aangezien ik mijn GB's onmiddellijk verwijder, als ik geantwoord heb. Misschien is het wel handig voor anderen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you