• Het leken Erika (LikeABird) en mij wel leuk om een meeting in Leuven te organiseren. Dus, woon je in de buurt van Leuven (Vlaams-Brabant, België ), of heb je wel zin om eens af te komen, overweeg dan zeker om te komen. Hieronder alle info:

    Waar?
    Het station van Leuven zelf lijkt mij het gemakkelijkste, aan het plein bij het station.

    Wanneer?
    12 mei, om 13:00

    Wat?
    Party Animal, Weerwolven van Wakkerdam, zingen :')...
    Voorstellen zijn altijd welkom!

    Wie?

    Zeker
    x Erika (LikeABird) - trein
    x Nena (Jezabels) - bus
    x Elise (Cosette) - trein met Nele
    x Goedele (Knightley) - trein
    x Nele (Flemish) - trein met Elise

    Misschien
    x Kato (Lanter)
    x Evelien (Burlington) - trein

    Heel misschien
    x Erica (Scandal)
    x Bo (Lynnx)
    - trein met Nele en Elise

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 21:01 ]

    Ergela schreef:
    Ik ben eigenlijk ook wel nog verlegen, zeker in het begin.
    Dat is altijd alsoo. Maar aangezien mijn eerste meeting al achter de rug is, hoop ik dat het beter is.

    Ik kan dat gevoel best begrijpen, het is mijn eerste meeting en dat maakt me ook best zenuwachtig. Maar als de meeting aan de gang is zal dat wel veranderen.

    Dat is altijd wel zo (:
    Toen ik Vivie en Chiaar meette, zaterdag, samen met Goedele en nog enkele anderen (die er toen nog niet waren)
    En Veranika en Chiara kennen elkaar al langer en teon was dat toch wel efkes... Hmm...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Dat is altijd wel zo (:
    Toen ik Vivie en Chiaar meette, zaterdag, samen met Goedele en nog enkele anderen (die er toen nog niet waren)
    En Veranika en Chiara kennen elkaar al langer en teon was dat toch wel efkes... Hmm...

    The akward silence, ik ken het van toen ik in januari een vriendin terug zag na 6 jaar.

    LikeABird schreef:
    (...)
    The akward silence, ik ken het van toen ik in januari een vriendin terug zag na 6 jaar.

    Dat was het niet. (cat) Vivie bleef maar tetteren en tetteren en...
    Dan sta je daar... Jaaaaaaaaah...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eerder "the awkward moment wanneer je niet weet hoe in te springen" dat had ik op de Antwerpen meeting :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Eerder "the awkward moment wanneer je niet weet hoe in te springen" dat had ik op de Antwerpen meeting :').

    Kan ook, ik ben zo eerder van 'Wat moet ik hier zeggen' als ik iemand nieuw leer kennen.

    Meestal kijk ik even de kat uit de boom.

    En het ergste is, als ik een grapje maak dan lacht er niemand, en als ik iets zeg dat ik meen wel. (bat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Meestal kijk ik even de kat uit de boom.

    En het ergste is, als ik een grapje maak dan lacht er niemand, en als ik iets zeg dat ik meen wel. (bat)

    THIS THIS THIS.
    It happens to me all the time. :'3

    Then I'm like this on the inside:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Then I'm like this on the inside:


    I want that knife.

    Ludwig schreef:
    @Kato: Alsjeblieft. Kom. Ik wil met jou trouwen! D:

    Ik wil ook niets liever dan met jou trouwen, mijn verloofde!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Can I be the Priestess? *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    OMFG.
    Ik zal zorgen dat Goedele al onderwerpskaartjes heeft en ze meeneemt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cosette schreef:
    Can I be the Priestess? *O*

    YES, you can. (cat)
    En Kato, da's fijn om te horen. :3

    Ik wil bruidsmeisje zijn :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please