• Voor iedereen die niet van vuurwerk houdt, niets te doen heeft of gewoon Q verslaafd is. Breng hier de avond door!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wens iedereen alvast een goede jaarwisseling.

    Woewh! Beetje leven weer!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Jaaa Happy New Year iedereen! De beste wensen voor 2017!


    i wanna die with you once or twice.

    Ik heb comfy kleren aan en een heleboel lekker eten in handbereik en yes happy new year


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik blijf alleen thuis voor de hond, kan niet zeggen dat ik het erg vind. Ik ben lekker zoete aardappelfrietjes aan het bakken en hoef ze straks met niemand te delen :Y)

    Ooooh, ik denk dat ik mezelf straks zo ook in mijn onesie steek.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 19:55 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik blijf alleen thuis voor de hond, kan niet zeggen dat ik het erg vind. Ik ben lekker zoete aardappelfrietjes aan het bakken en hoef ze straks met niemand te delen :Y)

    Ooooh, ik denk dat ik mezelf straks zo ook in mijn onesie steek.


    Lekker! Ik kan nog een pizza in de oven steken, maar ben best lui. :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zit ook maar in comfy kleren op de bank, once upon a time te kieken. En ik heb een bak ijs zonder een zusje die het probeert te stelen, dus heuuj. :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zit thuis met de familie en 2 raasdonders van honden die niet rustig kunnen doen c: Ohja en veel alcohol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben nog aan het studeren... maar tussendoor is er wel heerlijk eten en straks gaan we een film kijken en naar het vuurwerk.^^


    The soul needs autumn.

    Zal ik wel of geen pizza in de oven doen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Zal ik wel of geen pizza in de oven doen

    Gewoon doen!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    mt want lonely


    Heaven is a place that we all have

    Richonne schreef:
    Zal ik wel of geen pizza in de oven doen

    Als jij trek in pizza hebt, dan doe je toch pizza in de oven? :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    Hahaha de bak met chips is mn grootste vriend deze avond! Ik wens iedereen alvast een gelukkig 2017!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik mag niet naar buiten want heb gisteren olie in m'n oog gekregen bij het oliebollen bakken dus dan kom ik mn avond lekker hier met jullie spenderen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly