• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!


    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (myMOMENTS)
    -Alexia Thompson (myMOMENTS)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Matthew Livingstone (Muguet)
    -Amber Somers (NewUsername)
    -Amy Somers (myMOMENTS)
    -Jake Smith(Muguet)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (myMOMENTS)
    -Katherine Bright (Muguet)
    -Dana Nieon (NewUsername)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (myMOMENTS)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (NewUsername)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (myMOMENTS)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken



    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:



    Maandag


    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag


    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag


    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag


    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana Nieon
    Door Jitse's plotselingen versnelling kreunde ik even. Ik bewoog met hem mee en ik voelde gewoon dat ik bijna klaar kwam. Ik deed mijn ogen open en de mijne vonden de zijne. Toen ik in zijn ogen keek zag ik dat voor hem het hoogte punt ook bijna bereikt was.


    Taylor Romant
    Ik lachtte mee en ging toen wankelend rechtstaan. Toen ik Nathan mijn hand reikte viel ik weer.
    'Als het zo doorgaat kunnen we hier beter blijven zitten,' grinnikte ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik kwam met nog een kreun klaar en trok me zachtjes terug.

    Nathan Bradley
    "Misschien moeten we eerst elk voor zichzelf proberen rechtstaan in plaat steeds elkaar te willen helpen." grinnikte ik. Ik ging stuntelig rechtstaan, sleerde weer uit, probeerde te blijven staan en besloot het toen over een andere boeg te gooien. Ik kroop tot aan de rand en trok me daar omhoog.
    "Ha." lachte ik triomfantelijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik glimlachte naar Jitse. Hoe wel het van mij langer had mogen duren was het moment perfect geweest.


    Taylor Romant
    Ik ging gewoon uit mezelf rechtstaan en schaatste toen naar Nathan toe.
    'Zullen we maar gewoon aan de kant gaan zitten?' stelde ik lachend voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik glimlachte terug en trok haar tegen me aan. Ik sloot mijn armen om haar heen. Op die manier zag ze niet dat ik me eigenlijk een beetje schaamde over het feit dat ik haar niet had kunnen laten komen.

    Nathan Bradley
    "Misschien is dat wel een goed idee." grinnikte ik. Ik bleef me aan de kant vasthouden, terwijl ik naar een opening toe bewoog.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik glimlachte en legde mijn hoofd tegen zijn borst. Tot opeens besefte ik wat we vergeten waren. Verschrikt keek ik Jitse aan.
    'We hebben geen condoom gebruikt.'


    Taylor Romant
    Ik schaatste na de kant en plofte op een bankje neer. Ik was ongeveer een minuut sneller dan Nathan en kon een glimlach niet onderdrukken toen hij aan gestunteld kwam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Fuck!" stootte ik uit. Ik sperde mijn ogen wijd open.
    "Zou... zo van de eerste keer?" vroeg ik zachtjes.

    Nathan Bradley
    "Wat zit jij hier te lachen?" mompelde ik toen ik eindelijk tot bij haar was geraakt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Ik weet het niet,' mompelde ik. 'Ik hoop van niet.' Het mooie moment van toe net was half vervlogen en paniek was er voor in plaats gekomen.


    Taylor Romant
    'Niks hoor,' zei ik zo onschuldig mogelijk. Ik deed mijn schaatsen uit en deed mijn schoenen weer aan. Daarna keek ik op de klok en zag dat we over tien minuten als weg gingen. Die tijd was zo om.
    'Ik stel voor dat we eerst nog friet gaan halen,' zei Ricardo. 'Ik rammel.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Wat...maar... Is er dan niets meer wat we kunnen doen?" vroeg ik wanhopig.

    Nathan Bradley
    Ik bracht mijn schaatsen weg en volgde daarna de groep naar buiten.
    Ik was blij dat Taylor niet door had gevraagd daarnet. Ze was het waarschijnlijk vergeten na onze massaval.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik dacht even na. 'The morning after pil. Maar die moeten we morgen vroeg halen want nu is de apotheek dicht.' Ik zuchtte. 'Het komt allemaal wel goed,' beloofde ik hem. Ik ging op mijn buik liggen zodat ik half op hem lag. Plagerig liet ik mijn hand naar beneden zakken streelde ik Jitse even op zijn gevoelige plek. Daarna gaf ik Jitse een kus op zijn mond.


    Zullen wij die friettent overslaan? Ik heb een drama idee voor in de discotheek.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ok, doe maar

    Jitse Bright
    Ik glimlachte lichtjes. Het komt wel goed. Het leek wel of ik de laatste weken op die woorden alleen geleefd had en -een pijnlijke speling van het lot- hier waren ze weer. Ik begon met haar haren te spelen, terwijl ik nadenkend voor me uit staarde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik keek Jitse aan en zag dat hij het niet helemaal vertrouwde.
    'Aarde aan Jitse,' zei ik. 'We gaan nu niet piekeren maar gewoon een gezellige avond er van maken. Morgen ga je namelijk weer weg en dan wil ik de laatste paar uren niet liggen piekeren.' Ik keek Jitse nieuwsgierig aan. 'Dus vertel me eens. Was dit voor jou de eerste keer?'


    Taylor Romant
    We liepen de Discotheek in en gelijk was ik iedereen kwijt. Ik rolde met mijn ogen. Het zou ook niet. Maar dat mocht de pret niet drukken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ja." knikte ik. "Alles geleerd van tv en boeken." grijnsde ik.
    "En inderdaad we moeten niet piekeren. Of beter gezegd, ik moet niet piekeren. Wat wil je nog doen?" vroeg ik. Eigenlijk had ik zelf al genoeg aan naar haar kijken, ik had niets anders nodig om mij bezig te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nathan Bradley
    Ik was meteen bijna iedereen kwijt. Het enige bekende gezicht dat ik zag was Ricardo, dus bleef ik maar bij hem. Ik bleef in zijn buurt, maar plakte niet aan hem aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik keek over op de klok en zag dat het pas half 8 was. Ik keek naar Jitse en haalde mijn schouders op.
    'Maakt mij niet uit. Voor mij is dit zozo nu al een perfecte avond.'


    Taylor Romant
    Het werd steeds later en later. Nina was langs gekomen met de medeling dat ze bij Noah bleef slapen. Ik snapte niet precies hoe of wat maar ik liet haar maar gaan. Af en toe praatte ik met een jongen maar niet meer dan dat. Ik was hier tenslotte met Nathan. Ik nam een slok van mijn drankje niet wetend was er ingestopt was. Na een half uur voelde ik mezelf duizelig worden en mijn lichaam verslappen. Tussen de mensen zag ik Nathan staan. Ik liep wankelend naar hem toe.
    'Ga je even mee naar buiten? Ik voel me niet lekker.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Wil je een film kijken?" vroeg ik dan maar.

    Nathan Bradley
    Ik draaide me meteen om. Toen ik haar haar zag staan sloeg ik meteen een arm om haar heen. "Gaat het wel?" vroeg ik bezorgd, terwijl ik haar naar buiten begon te begeleiden. Ik duwde iemand die niet uit de weg wou gaan ruw opzij, maar lette er verder niet op.


    “To live will be an awfully big adventure.”