• Ik weet niet of dit onder deze topic valt of onder de films valt.
    Sorry als het hier niet op de juiste plaats is.
    Kijkt er hier iemand naar asian drama: j-drama/k-drama?
    Ben benieuwd naar jullie reacties hierop...
    Plus lekker praten over hot guys :D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb er eigenlijk nog maar eentje gezien en dat was 'Doushitemo furetakunai' die op yaoi manga is gebaseerd :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oe die is leuk :D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    Oe die is leuk :D

    Ik had natuurlijk eerst de manga gelezen aangezien die mangaka echt geweldig is :Y) maar de film was uiteindelijk ook echt wel goed, je herkende alle fragmenten, er was niet veel toegevoegd dat niet in het werk stond etc.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik kijk alleen Nobunaga Concerto, durpp


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb best veel drama gekeken meeste live action sommige J-drama en sommige Korean, Chinese of Taiwanese maar ze zijn allemaal awesome qua boys (:
    Over mijn favoriete J-drama boys :Yamamoto Yusuke en Chiba Yudai vind ik echt awesome claim hier haha (:
    Ik kan nu helaas geen foto sturen want zit op Mobiel en dat gaat dat lastig. Foto volgen nog


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Hebben jullie hier ook Mydramalist ? Super handig om bij te houden wat je kijken enzo!
    Mijn profiel op mydramalist

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 14:47 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Subaru schreef:
    Hebben jullie hier ook Mydramalist ? Super handig om bij te houden wat je kijken enzo!
    Mijn profiel op mydramalist

    Ik wilde je toevoegen. Maar toen zag ik, dat je mij al als vriend heb staan in je lijst.

    OT: En ik wil mijn lijst best sturen, maar dat is echt veel te lang, dus ik zal zo een link van MDL. Dan zie hoeveel ik heb gekeken xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is mijn lijst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.