• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!


    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (myMOMENTS)
    -Alexia Thompson (myMOMENTS)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Matthew Livingstone (Muguet)
    -Amber Somers (NewUsername)
    -Amy Somers (myMOMENTS)
    -Jake Smith(Muguet)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (myMOMENTS)
    -Katherine Bright (Muguet)
    -Dana Nieon (NewUsername)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (myMOMENTS)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (NewUsername)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (myMOMENTS)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken



    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:



    Maandag


    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag


    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag


    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag


    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Auto rijden? Geweldig!" ik keek haar stralend aan, maar keek toen beteuterd. "Ik heb helemaal niet nieuws geleerd." mompelde ik. Behalve dan iemand vermoorden, maar dat had ik niet geleerd. Het was zo gebeurd en echt moeilijk was dat niet, maar achteraf kwam eigenlijk pas het moeilijke.


    Bij hen is het dan ook al 3 weken later?
    Dan zijn ze al naar het schoolfeest geweest?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik knikte blij. 'Als ik zo door ga dan ga ik proberen over een maand of twee mijn rijbewijs halen.' Ik glimlachte en deed net of ik de ongelukkigheid in Jitse's ogen niet zag. Ik zou zo wel met hem praten wanneer we weer met zijn tweeën waren. Ik kroop dicht tegen Jitse aan en legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik had hem echt gemist.


    Ja. Zullen we doen dat ze samen naar het schoolfeest zijn geweest, samen gezoend hebben. Alleen daarna hebben ze elkaar niet meer gesproken en is Taylor daarom boos op Nathan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar dichter tegen me aan.
    "Ik ben in de Franse Alpen geweest." glimlachte ik. Mijn glimlach zat van buiten, vanbinnen verdronk ik in herinneringen die onuitwisbaar vastzaten in mijn geheugen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik zag het in zijn ogen. Er was iets gebeurd. Ik zal er achter komen, of hij het nu wilde zeggen of niet.
    Jordy reed mijn dorp in en ik wist dat we over vijf minuten thuis zouden zijn.
    'Jullie zijn een heel schattig stel,' merkte Jordy met een glimlach op. 'En zover mijn gevoel zegt ben jij veel beter dan al die andere vriendjes die Dana heeft gehad.' De laatste zin was op Jitse gericht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik keek met een verontruste blik naar voren. Dit was nu net waar ik al de hele tijd voor zat te piekeren. Was ik wel zo goed voor Dana?
    Ik was een moordenaar, verdiende zij niet beter? Ze zou tenminste iemand moeten hebben die niet tot op zijn ziel geraakt was.
    "Ik hoop het." mompelde ik als antwoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik keek even verward naar Jitse. Net toen ik iets wilde zeggen was Jordy me voor.
    'Ik weet bijna zeker van wel,' knikte hij. 'Je ziet gewoon dat je haar wilt beschermen en dat kan je niet van al haar vriendjes zeggen.' Ik wist op wie hij doelde en ik stond gelijk scherp om mezelf te verdedigen. Dit was nu niet een van mijn lievelingsonderwerpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik keek haar even verward aan, maar liet het toen zitten.
    "Ja. Ik zou alles doen om haar te beschermen." mompelde ik. Zoals iemand vermoorden bijvoorbeeld.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Goed, ander onderwerp,' kwam ik tussen beide. Ik wierp Jordy een waarschuwende blik. Hij schudde zijn hoofd.
    'Sorry,' zei hij. 'Ik hou voortaan mijn mond wel gewoon.' Ik rolde met mijn ogen.
    'Ander onderwerp,' herhaalde ik. Sommige dingen hoefde niet altijd meer herhaalt te worden. Helemaal niet waar Jitse bij was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ok..." ik liet het ook varen. "Hei, ik heb nog een verrassing voor je." glimlachte ik. Ik haalde een ketting uit mijn zak.
    "Recht uit Italië." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Mijn mond viel open van verbazing. Tranen van ontroering kwamen in mijn ogen.
    'W... wat mooi,' stamelde ik. Ik keek Jitse aan. 'Hij is echt prachtig.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ik had al gehoopt dat je hem mooi zou vinden." Ik keek haar liefdevol aan. "Zal ik hem bij je aan doen?" vroeg ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik knikte sprakeloos. 'Ja, is goed,' zei ik zacht. Ik draaide me een beetje zodat ik met mijn rug naar Jitse toe zat zodat de ketting makkelijker om te doen was.


    Taylor Romant
    Het was zonnig weer en samen met Nina, Ricardo en Jesper zat ik op het strand te genieten van het mooie weer. Ik had mijn gloednieuwe bikini aan en samen met Nina had ik bedacht dat het perfect weer was om mooi bruin te worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    moet gaan, bye (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik deed de ketting rond haar nek.
    "Het verwonderd mij dat je me nog niet hebt uitgevraagd over waar ik ben geweest." grinnikte ik.

    Nathan Bradley
    Ik liet me zuchtend op mijn bed vallen. Ik wou Taylor echt terugzien. Zeker na die kus van vorige keer, maar ik had nooit tijd gehad. Mijn leerkracht wiskunde had me verplicht om bijles te nemen. En toen ik daardoor uitvloog gaf hij me straf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Alles op zijn tijd,' zei ik met een klein glimlach. Ik bestudeerde de ketting. 'Hij is prachtig,' zei ik nogmaals. 'Dankjewel.'


    Taylor Romant
    'Zullen we terug gaan?' vroeg Nina aan mij. 'Ik wil me een beetje fatsoeneren voor vanavond.' Ik knikte. Nina had een date vanavond met de jongen waarmee ze naar het schoolfeest was gegaan. Opeens dacht ik aan Nathan en voelde ik me weer boos worden.


    "Ignite, my love. Ignite."