• Jaah (: Ik zoek wat verhaaltjes

    Ik lees wel:
    - Harry Potter
    - Fantasy
    - Bijna alles wat niet bij "Ik lees niet" staat

    Ik lees niet:
    - Twilight
    - One Direction (ik ben huge fan maar ik lees er te veel)
    - Tokio Hotel
    - Horror/Extreme moordstories

    Voor de mensen die trouwens ook iets willen lezen:


    Take You To Another World ~ Liam Payne


    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...

    One direction bestaat wel
    Written by: AlInZayn
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch
    Starts: 26th of February 2012



    Dit is een fantasie verhaal:

    A place behind the earth || Nencya



    Lia is een doodgewoon meisje. Nou, misschien is ze zelfs minder dan doodgewoon. Ze is gewoon een obstakel op de aarde. Een onbelangrijk persoon waar niemand naar omkijkt. Niets in haar leven is fijn, maar als ze opeens een kaart krijgt van iemand, wordt haar leven anders. Misschien is ze nog steeds een obstakel op de aarde, maar ergens anders denken ze er misschien wel heel anders over.

    Written by: AlInZayn
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch
    Starts: 9th of April 2012

    Iemand??

    Een jonge Brit verlaat Groot-Brittannië omdat hij alles heeft verloren en zet, samen met 2 vrienden, koers naar de nieuwe wereld.

    Ik heb m'n verhaal 16+ gedaan, maar het is eigenlijk al wel geschikt voor 15+(en misschien zelfs jonger, verschilt per persoon) er komt alleen wel geweld e.d. in voor.

    • Bevat soms engelse termen of woorden, zoals 'Sir' of 'Lord'.
    • Is gebasseerd op historische feiten.
    • Ieder hoofdstuk begint met een historische quote.



    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.



    Gezondenen zijn wezens die gezonden zijn door Moeder Natuur in eigen persoon. Ze moeten ervoor zorgen dat de natuur blijft zoals ze nu is. Het is een lastige taak en de Gezondenen kennen vaak tegenslag. Maar zoals altijd zijn er ook Gezondenen die naar de Duistere kant overstappen, Satans kant. En dus niet doen wat ze moeten doen.
    Rose is ook een Gezondene. Ze heeft de krachten om de elementen te besturen en kan vleugels laten groeien. Maar ze is niet de enige Gezondene in haar stad. Haar vriendje Seth is ook een, maar hij heeft paranormale krachten. Alles lijkt goed te gaan tussen de twee.
    Wat Rose niet weet is dat Seth ook aan de Duistere kant staat. Hij doet alles om Rose te overtuigen. Maar wat als Satan van hem verlangt Rose pijn te doen?



    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Ardour at War, een story over de Eerste Wereldoorlog.


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Oeh, er zitten wel leuke stories tussen. Als ik straks tijd heb ga ik even kijken bij welke ik een abo neem (:

    Ik heb wel twee stories die misschien iets voor jou zijn.
    Taking Chances - George Weasley
    The heart is where the fire is - Charlie Weasley


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Far, far away || Hunger Games
    "The love that couldn't survive everything"


    * Soundtrack
    ** Begint O5O412
    *** © Sold


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Jullie hebben leuke stories.

    Ik.voer mezelf gewoon met mijn eigen stories:-)







    There's always gonna be an other mountain,
    I'm always gonna wanna make it move.
    Always gonna be an uphill battle,
    Sometimes i'm gonna have to lose.
    Aint about how fast i get there,
    Aint about what's waitin' on the other side.
    I will fight...


    When you're fighting you have to act hard,
    Like you don't have any feelings.
    But outside the fighting area,
    You have to be hard.


    •© IlikeBieber.
    •Dutch and a bit Englisch.
    •Bevat grove taal én 16+.

    •Start: 18'07'2012.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    superleuk verhaal wat ook echt loopt. Het is niet mijn verhaal maar dat va een vriendin, willen jullie alsjeblieft een kijkje nemen?



    Caitlin weet eigenlijk niks over zichzelf. Ze weet dat ze Caitlin heet, dat ze zeventien is en waar ze van houdt, maar ze weet niet wie haar echt ouders zijn en waarom ze sommige dingen kan. Ze kent niemand die gedachtes kan lezen, ze kent niemand die datums ziet in de ogen van sommige mensen en ze kent niemand die dromen heeft die echt uitkomen. Alleen zij heeft het. Nachtmerries die haar beangstigen, maar altijd uitkomen. Niemand weet van haar gaves, althans dat denkt ze. Ze krijgt vrienden, die volgens school de rare buitenbeentje zijn. Vijf personen die niemand kent. Volgens de school hebben zij duizenen geheimen. Net zoals zij zelf... Als haar ouders op een avond vermoordt worden, kan ze als enige bij haar drie vrienden terecht. Daar komt ze erachter hoe de echte wereld is en start ze een zoektoch naar zichzelf...

    - Met vampiers en wolven
    - Een verhaal aantal jaren na de geboorte van Renesmee
    - Met de Cullens en de Wolven


    ps. plaatje is link (hint;))


    en deze van mij:



    Allynn is not just a normal girl, she isn't ordinary or a stereo type girl, she is special. Or at least she is special since the day an owl dropped by and gave her an amulet. The amulet changed her life forever, nothing will get back to normal and there's only one way to go... Forward





    Een gewoon meisje, een gewoon bestaan, een gewoon leven, totdat...
    'Het gaat niet meer,' ze klonk vastberaden 'We kunnen niet langer.'
    'Maar ze is nog zo jong!' protesteerde hij.
    'Je weet heus wel waarom, het moet nou eenmaal.' zei ze op kalme toon. Ze keek hem doordringend aan. Hij knikte en de tranen stroomden langs zijn wangen, ze liep weg.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"





    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed


    Not all those who wander are lost

    ik heb;

    - Bieber story (alleen; 'hey roommate' want de andere ga ik verwijderen)
    - All day - Austin Mahone
    - Sleeping with band dudes doesn't make you famous - Alex Gaskarth


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.