• Die van mij luidde als volgt:

    "Nie kunnen slapen is echt voos."

    Wat was die van jou? :D


    My friends are my estate.

    Net lekker een duinwandeling gemaakt en geen last van mijn been. Morgen dus waarschijnlijk laatste keer fysio :D


    Happy Birthday my Potter!

    Geen ,want ik heb geen facebook :Y)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:15 ]


    Shoganai i ne~

    Ik zet nooit zelf iets op facebook want ik vind dat storend als mensen dat teveel doen dus doe ik het zelf helemaal niet.
    Laatst heb ik me wel eens ergens op een plaats getagged om te testen hoe dat was (maar dat vind ik niet echt tellen als status!).

    KangDaesung schreef:
    Geen ,want ik heb geen facebook :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meteorite schreef:
    Ik zet nooit zelf iets op facebook want ik vind dat storend als mensen dat teveel doen dus doe ik het zelf helemaal niet.
    Laatst heb ik me wel eens ergens op een plaats getagged om te testen hoe dat was (maar dat vind ik niet echt tellen als status!).

    Ja dat vindt ik ook ook echt storend, daarom doe ik het niet te vaak! En neen, dat telt inderdaad niet als status :p!


    My friends are my estate.

    'Jaaaa! Ik ben zo goed als aangenomen op mijn nieuwe school, fuckyeah!! :'D'


    Maar dat is dus echt al 2 weken geleden. Ik zit er echt nauwelijks op. Niet mijn hele familie hoeft te weten wat ik uitspook(cat)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:21 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Naar slagharen met opa en oma


    (Be)lieve in (you)rself

    Yee. Ik heb net zwemles gevolgd! [Ouders mochten mee zwemmen en aangezien -Naam van me moeder- aka MAMA!! niet mee wou zwemmen ;P]
    Ik heb al een groene bandje! [Oké, mijn armbandjeding is toevallig groen.. Ik ben bandjes loos oké D:]
    Ik heb het nog aardig gedaan en nu ruik ik naar chloor..



    Dat was dinsdag xd. Zo vaak zet ik er niets iets op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    * vraagt zich af als ze ooit al eens een status op fb heeft gezet*
    nee, waarschijnlijk niet x

    Ik heb wel Facebook, maar ik heb er nog nooit iets opgezet. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bijna zondag, dan komen mijn twee knapperds eindelijk weer thuis!


    40 minuten geleden geplaatst. Ik post bijna elke dag wel iets op mijn facebook, is het geen status up-date dan wel een foto, oid.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lachen doet je langer leven.
    Wel, dan heb ik vandaag extra dagen gekregen, om het geld terug te verdienen dat ik heb uitgegeven :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geen een :P
    Ik doe niet aan facebook :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Acryl, u is so smooth on my canvas :3 ^^


    I painted :3

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gossip Girl


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker