• Ik weet niet of het topic hier echt goed staat, maar dat zie ik vanzelf wel..

    Ik ben een story aan het schrijven die zich in Parijs afspeelt, maar Franse namen vind ik best kut om te verzinnen..

    Weten jullie goede Franse voornamen, voor zowel meisjes als jongens...?

    Thanks alvast xx

    PS Mocht je het verhaal willen lezen:
    Stop Smiling Away The Pain


    Everything Is Impossible

    Audrey
    Louis
    Jaques
    Jean
    Pierre?

    Danielle,
    Marie
    Fleur


    SLOAN.

    amelie
    isabelle
    pierre
    paul


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Michelle :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Louis, Jules, Emile, Léon, Victor, Baptiste, Jérôme, Gaspard, Oscar, Henri, Charles, Jean, Felix, Rémi, Auguste, Aymeric, Guillaume

    Emma, Louise, Rosalie, Alice, Suzanne, Madeleine, Mathilde, Phéline, Joséphine, Charlotte, Marie, Isabelle, Sophie, Amélie, Camille


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Bovenstaande namen en Fabienne is ook een Franse naam (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Michelle, Adelaide, Avian, Gigi, eh.. Vivienne. :'D
    Alain, Germain, Guy, Lance, Lionell, eh.. Matthieu?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Gewoon op google "Franse namen" intikken, dan krijg je er genoeg. :]


    Tell me about it, stud.

    Ja, maar als ik dat doe, krijg ik echt de meest bizarre namen haha, dus tja...
    maar bedankt iedereen, ik kan weer even vooruit ;)


    Everything Is Impossible

    Een luttle 892 voor de meisjes
    En 573 voor de jongens
    :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Moet de titel van het verhaal trouwens niet zijn Stop Smiling The Pain Away zijn om het te laten kloppen..?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis