• Kreeg ik enkele uren geleden via een telefoontje te horen.

    'Ik heb 'm dinsdag nog gezien, hoe kan dat?'
    'Hij is vandaag voor een trein gesprongen.'

    Ik kan er gewoon niet bij, het is zo uit het niets, het voelt alsof ik alles kon voorkomen, Hij leek niet depressief, of verdrietig het was gewoon ineens boem. Ik heb daarnet mensen gesproken en niemand begreep wat er met hem aan de hand was.
          Ik kende hem nog niet eens zo heel lang, ik wil niet weten hoe de mensen zich voelen die al jaren naast hem staan, of zijn ouders, zijn vriendin. Ik voel me verantwoordelijk ookal weet ik dat ik er neits aan kon/kan doen. Ik kan héél slecht omgaan met het overlijden van mensen. Zo is mijn buurvrouw inmiddels 3 jaar geleden overleden en nog steeds wil ik iedere dag aanbellen om haar te begroeten, alsof ze er nog steeds is. Ik kan er gewoon niet bij...


    Let it come and let it be

    Gecondoleerd. Ik denk dat dit zijn enige uitweg was..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Yayde schreef:
    Wow, dat komt echt als een klap voor je..
    Heeeeeel veel sterkte <3


    26 - 02 - '16

    Gecondoleerd en heel, heel veel sterkte gewenst!


    Bad decisions make good stories.

    Jemig, wat erg voor je! Heel, heel veel sterkte <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ahww ): Heel veel sterke <3


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MadameParis schreef:
    Gecondoleerd en heel, heel veel sterkte gewenst!


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Heel veel sterkte.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dankjulliewel, er zijn inmiddels dingen gepland om hem te hedenken, etc en gelukkig ken ik enkele anderen waarmee ik er over zou kunnen praten indien nodig die ook in contact met hem waren.


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    Dankjulliewel, er zijn inmiddels dingen gepland om hem te hedenken, etc en gelukkig ken ik enkele anderen waarmee ik er over zou kunnen praten indien nodig die ook in contact met hem waren.


    Veel succes met het verwerken meid, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt op mijn school. Het was een jongen die stil was, nooit iets zei, waar niets mee aan de hand leek. Ik zag hem altijd lopen in de gang en toen was hij er ineens niet meer.. Echt heel raar was dat voor mij.
    Nogmaals, heel veel sterkte en gecondoleerd <3


    26 - 02 - '16

    Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, veel sterkte!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    sterkte


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Amused schreef:
    Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, veel sterkte!


    Don't be like the rest of them, darling

    Heel veel sterkte ,meisje ! en neem niet alle schuld van de wereld op jou , dat is te moeilijk om dragen ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Zoals ik altijd mijn verhaaltje houdt over mensen die voor de trein springen. Die vindt ik erg dom. Waarom 100'derden andere mensen een trauma bezorgen alleen maar omdat die gast depri is. Hang jezelf dan op in de kamer waar hooguit 3 mensen je vinden, ga geen andere mensen trauma's bezorgen die in de trein zitten... Wel zielig voor em, hij had nog zo'n lang leven voor zich.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Zoals ik altijd mijn verhaaltje houdt over mensen die voor de trein springen. Die vindt ik erg dom. Waarom 100'derden andere mensen een trauma bezorgen alleen maar omdat die gast depri is. Hang jezelf dan op in de kamer waar hooguit 3 mensen je vinden, ga geen andere mensen trauma's bezorgen die in de trein zitten... Wel zielig voor em, hij had nog zo'n lang leven voor zich.


    Signature: