• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    Met een zucht val ik weer in de stoel neer. Sasha is kwaad en zonder nog iets te zeggen weg gegaan. Ik had veel kunnen doen, naar de cafetaria gaan en Cassia helpen, naar de wandeling gaan kijken, maar ik kan me niet verroeren. Op de een of andere manier dringen Sasha's woorden steeds meer tot me door, begin ik na te denken. Ik moet het van me afschudden.
    hij doet dit alleen om je te alten terugvallen. Dat is alles. je gaat er niet aan toegeven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik stuur straks Sasha wel op haar af. Of je kan haar op hem afsturen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kom van dat dak af. *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jaa, stuur Sasha op haar af =D ]


    El Diablo.

    [D: Ik weet niet welke meisjes er aan het naaien met naald en draad zijn (sorry, ik blijf er slap om liggen XD) En ik weet dus ook niet of die uberhaupt online zijn. Misschien kan ik Quinn naar het dak sturen?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Escritura schreef:
    [Kom van dat dak af. *O*]


    Nee dan moet ze gaan naaien D: Is zielig D:

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 14:51 ]


    El Diablo.

    [woow, oke, dat zag ik nog niet..]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    Wanneer ik gekalmeerd ben, in de mate van het mogelijke, sta ik op en ga enkele sigaretten halen in mijn slaapzaal. Mijn gitaar schuif ik onder mijn bed. Ik neem één van de condooms uit mijn schuilplaats en steek hem in mijn broekzak. De kans dat ik nu nog gecontroleerd word is miniem. Ik ben net onderweg naar de bossen, om te roken, wanneer ik plots vanuit mijn ooghoeken Alexis op het dak zie zitten. Jammer voor haar, maar ik heb afleiding nodig. Ik bekijk even hoe ik best bij haar op het dak kan raken en na een tijdje lukt het me ook. Ik ga naast haar zitten, steek een sigaret aan en bied haar die vervolgens ook een keertje aan.
    "Moet jij niet ergens mee bezig zijn?" vraag ik droogjes.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 14:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    'Niet dat ik weet' antwoord ik onschuldig. Ik grijns, en steek daarna de sigaret aan. Ik kijk even strak voor me uit, en daarna naar Sasha. 'Is de therapie eigenlijk al zo snel afgelopen' vroeg ik toen. Ik had echt geen idee, maar als het zo kort was vond ik het niet erg.


    El Diablo.

    [Had iemand nog iets tegen Cath gezegt in de tijd dat ik weg was?(:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zijn er eigenlijk wel meer nu aanwezig dan, voor die wandeling in het bos?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Zijn er eigenlijk wel meer nu aanwezig dan, voor die wandeling in het bos?

    Als de jongens daarop mee moeten, ja. XD De meisjes antwoorden jammer genoeg niet.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jace Dream Duval
    De wandeling wordt geleid door Felix, de schreeuwerige begeleider. De jongens lopen in groepjes, en het valt op dat Sasha er neit bij loopt. hoeveel kilometer heb ik inmiddels gelopen? Twaal? Ik ben doodop. Het is geen makkelijk pad dat ze hebben gekozen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Niet dat ik weet," zegt ze op een onschuldige toon. "Is de therapie eigenlijk al zo snel afgelopen."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik vond van wel," antwoord ik. Ik kijk even om ons heen. Er is niemand anders te zien. Geen enkele van de snoepjes, niet Mignon. Mignon, daar moet ik trouwens nog iets aan vragen. "Waar zijn de anderen?"
    Ik neem nog een hijs van mijn sigaret en blaas de rook speels in Alexis' gezicht uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    Het is een vreselijk saaie wandeling. Veel te lang en het bos is te eentonig. In het begin kon je wel wat om je heen kijken, maar nu, twaalf kilometer verder, weet ik het wel weer. Bomen, struiken, planten, bloemen en een onmogelijk pad. En dit moet mij mannelijk maken? Ik krijg er alleen maar zin om te gaan zeiken als een vrouw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen