• Ik wil gwn ff weten wat julliee mening is over tom. ^^

    Ga zo door kerel


    I recycle my thoughts.

    moet ie zelf weten kijken waneer ie een relatie krijgt en voor hoe lang

    kijken of ie ooit een relatie krijg die die serieus neemt(A)


    One of the Duo Of Evilness

    Haha hij moet het zlef weten..:P


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.


    Ik heb er volle vertrouwen in dat hij weet wat hij doet. En vroeg of laat krijgt hij een serieuze relatie.
    Dus.......................................


    I recycle my thoughts.

    jaa maar voor hoelang xD
    halve wereld kent zijn verleden wel

    his problem


    death to the one at the end of the serenade.

    het is beter dat hij er zo open over is dan dat hij er niets over zegt en dat er allemal rare roddels de ronde gaan doen.

    Ik vind het irritant, deels omdat het gewoon nooit waar is geweest.

    één keer is er een roddel de ronde gegaan die goed was voor z'n imago ( van die 25 girls) en sinds dien bespeelt hij dat, alsof het zijn gitaar is. Hij doet arrogant, lult altijd over sex, en je zíet gewoon dat het z'n imago is, niet de echte Tom. Iedereen die hem backstage tegenkomt merkt dat hij helemaal geen flirt is.
    Als hij gewoon zichzelf is vind ik hem leuker. Dat arrogante is echt afstotelijk en nep.
    Ik bedoel, oké iedereen neukt. Maar om het daar nu 24/7 over te hebben omdat je bekend staat als de meiden neuker? Come on, echt heel irritant en totaal niet grappig meer.

    het is beter dat hij er zo open over is dan dat hij er niets over zegt en dat er allemal rare roddels de ronde gaan doen.


    Dat is wel waar. Maar wrm moet hij altijd zo zijn. Hij kan toch ook gwn 1 keer niet over sex praten xD

    Ik vind het irritant, deels omdat het gewoon nooit waar is geweest.

    één keer is er een roddel de ronde gegaan die goed was voor z'n imago ( van die 25 girls) en sinds dien bespeelt hij dat, alsof het zijn gitaar is. Hij doet arrogant, lult altijd over sex, en je zíet gewoon dat het z'n imago is, niet de echte Tom. Iedereen die hem backstage tegenkomt merkt dat hij helemaal geen flirt is.
    Als hij gewoon zichzelf is vind ik hem leuker. Dat arrogante is echt afstotelijk en nep.
    Ik bedoel, oké iedereen neukt. Maar om het daar nu 24/7 over te hebben omdat je bekend staat als de meiden neuker? Come on, echt heel irritant en totaal niet grappig meer.


    Ik bn het met je eens. Maar ook weer niet.
    Van mij mag hij zo over ze leven denken. Maar niet heel de wereld hoef het te wten toch :P


    Ik heb er volle vertrouwen in dat hij weet wat hij doet. En vroeg of laat krijgt hij een serieuze relatie.
    Dus.......................................



    Ik weet ook wel zeker dat hij later gwn echt verliefd word.

    Ga zo door kerel


    Jhaa dat kan ook XDXD

    Tjha hij moet het zelf weten vind ik !
    Maar ik ben het toch wel met bomba eensxD
    Nhja bijna alle beroemde mensen zijn arrogant dat is de keiharde waarheid dusz.
    Xx.:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind het irritant, deels omdat het gewoon nooit waar is geweest.

    één keer is er een roddel de ronde gegaan die goed was voor z'n imago ( van die 25 girls) en sinds dien bespeelt hij dat, alsof het zijn gitaar is. Hij doet arrogant, lult altijd over sex, en je zíet gewoon dat het z'n imago is, niet de echte Tom. Iedereen die hem backstage tegenkomt merkt dat hij helemaal geen flirt is.
    Als hij gewoon zichzelf is vind ik hem leuker. Dat arrogante is echt afstotelijk en nep.
    Ik bedoel, oké iedereen neukt. Maar om het daar nu 24/7 over te hebben omdat je bekend staat als de meiden neuker? Come on, echt heel irritant en totaal niet grappig meer.


    Ik vind dat je wel gelijkt hebt... Ik zie hem bij backstage nooit zo fliterig... Denk dat ht voor de helft imago en voor de andere helft oversextheid is XD


    BAM!