• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Voledige naam:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (Graag foto):
    Innerlijk :
    Goed in:



    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Zometeeen ik moet eerst even snel iets anders doen..


    Warn me, ik moet zo oppassen.
    Maar gelukkig is mijn iphone er :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Appelstroop schreef:
    (...)

    Warn me, ik moet zo oppassen.
    Maar gelukkig is mijn iphone er :3


    Is goed, Ben bijna klaar...
    Heel iritant werkje..
    Ik zet even alle personage's van de rpg in een story ding..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Is goed, Ben bijna klaar...
    Heel iritant werkje..
    Ik zet even alle personage's van de rpg in een story ding..


    Okee :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Appelstroop schreef:
    (...)

    Okee :3


    Nog maar 1 personage zoeken en dan begin ik met het topic maken XD


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Nog maar 1 personage zoeken en dan begin ik met het topic maken XD


    Welke zoek je? xD


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Kan iemand de vrouwlijke tribuut uit district 12 even quote?
    Die moet ik nog hebben en dan ben ik klaar.. Ga nu alvast bezig met het topic..


    Don't be like the rest of them, darling

    xHeavenlyx schreef:
    Volledige naam: Eden Nevaeh Willow
    Leeftijd: 16
    District: 12
    Uiterlijk :


    klik.
    Eden's uiterlijk is een perfecte combinatie van haar moeder die uit de Laag komt en van haar vader die uit het rijkere deel van District 12 komt. Vandaar dat haar lange golvende haar niet zwart is, zoals de meeste mensen in District 12 hebben, maar eerder donkerblond/lichtbruin. Haar ogen zijn ook niet helemaal grijs maar een mooi blauwig grijs. Ze is rond de 1.68, dus niet erg groot, maar ook niet erg klein. Doordat haar vader een goede baan heeft is ze beter gevoed dan de meeste kinderen in haar District maar ze is alsnog een beetje aan de tengere kant.
    Innerlijk : Eden is erg goed in het verbergen van haar van emoties en het is vaak lastig in te schatten wat ze nu echt denkt. Alleen bij de mensen die ze echt vertrouwd laat ze merken wat denkt en voelt. Meestal is ze dus ook behoorlijk rustig en wordt ze niet snel boos, maar als je haar boos hebt gekregen dan is ze ook echt woedend. Voor de rest is ze behulpzaam en zorgzaam en ze weet van zichzelf dat ze nooit iemand zou kunnen doden.
    Goed in: De vader van Eden is de eigenaar van de kledingzaak in District 12. Een deel van de kleren komt gewoon rechtstreeks vanuit District 8, maar ook een deel wordt zelfgemaakt. Doordat Eden vaak de kleine details op jurken etc. maakt is ze erg handig geworden met haar handen en is dus goed in het maken van boobytraps en vallen voor dieren. Ze is niet erg sterk maar is wel een snelle renner en is erg behendig waardoor het alsnog lastig is haar te pakken te krijgen.


    help

    xHeavenlyx schreef:
    Volledige naam: Eden Nevaeh Willow
    Leeftijd: 16
    District: 12
    Uiterlijk :


    klik.
    Eden's uiterlijk is een perfecte combinatie van haar moeder die uit de Laag komt en van haar vader die uit het rijkere deel van District 12 komt. Vandaar dat haar lange golvende haar niet zwart is, zoals de meeste mensen in District 12 hebben, maar eerder donkerblond/lichtbruin. Haar ogen zijn ook niet helemaal grijs maar een mooi blauwig grijs. Ze is rond de 1.68, dus niet erg groot, maar ook niet erg klein. Doordat haar vader een goede baan heeft is ze beter gevoed dan de meeste kinderen in haar District maar ze is alsnog een beetje aan de tengere kant.
    Innerlijk : Eden is erg goed in het verbergen van haar van emoties en het is vaak lastig in te schatten wat ze nu echt denkt. Alleen bij de mensen die ze echt vertrouwd laat ze merken wat denkt en voelt. Meestal is ze dus ook behoorlijk rustig en wordt ze niet snel boos, maar als je haar boos hebt gekregen dan is ze ook echt woedend. Voor de rest is ze behulpzaam en zorgzaam en ze weet van zichzelf dat ze nooit iemand zou kunnen doden.
    Goed in: De vader van Eden is de eigenaar van de kledingzaak in District 12. Een deel van de kleren komt gewoon rechtstreeks vanuit District 8, maar ook een deel wordt zelfgemaakt. Doordat Eden vaak de kleine details op jurken etc. maakt is ze erg handig geworden met haar handen en is dus goed in het maken van boobytraps en vallen voor dieren. Ze is niet erg sterk maar is wel een snelle renner en is erg behendig waardoor het alsnog lastig is haar te pakken te krijgen.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Volgens mij gaat dit topic nog vol geraken.. XD


    help

    { idd, & ik ben opassen. zie het topic zo wel! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Beginnen we in het trainingscentrum ? ^^

    Oeps, overheen gelezen (A)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:01 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Daar kom ik weer met mijn slimme vragen hoor x'D
    Maakt het uit in welke persoon je schrijft of moet je verplicht ik-persoon of hij/zij-persoon, etc doen?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oracle schreef:
    Daar kom ik weer met mijn slimme vragen hoor x'D
    Maakt het uit in welke persoon je schrijft of moet je verplicht ik-persoon of hij/zij-persoon, etc doen?


    Hmm.. Maakt niet veel uit denk ik maar volgens mij is de ik persoon handiger..


    Don't be like the rest of them, darling

    Oké, so it will be. ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.