• De film Bad teacher is net op prime gekomen dus ik was van plan hem vanavond te kijken maar nu hoor ik net van een vriendin dat het echt een kutfilm is. Dus voor degene die hem hebben gezien; wat vonden jullie ervan?
    De andere films die ik eventueel kan zien zijn Mean Girls 2 of Love And Other Drugs, weet er iemand toevallig of die goed of beter zijn dan Bad teacher?


    effort never betrays you

    Ik vind ze alle drie heel slecht, sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bad teacher was gewoon slecht. Ik heb hem in de bios gezien, ik vond hem echt tegenvallen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ice Age 3 is ook leuk! *O*
    Anyway, ik vond Bad Teacher juist wel heel erg leuk!
    Wait, kom je uit België? Ik ken Prime namelijk niet. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dumbledore schreef:
    Ik vind ze alle drie heel slecht, sorry.

    Hah dat is ook wel kut ;p Nu ja er zag er niet echt naar uit of er nog andere films waren die me interesseerde dus ik vrees dat het er toch een van de 3 zal worden ;p


    effort never betrays you

    Mijn ouders en zussen vonden hem ook heel slecht.

    Ik vond Mean Girls 2 op zich wel grappig, maar de eerste blijft leuker. Love and Other Drugs heb ik slechts deels gezien en daar kan ik dus geen mening over geven (:

    Ik zit met hetzelfde probleem dat ik twijfel over welke film ik zal kijken 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Barnabas schreef:
    Ice Age 3 is ook leuk! *O*
    Anyway, ik vond Bad Teacher juist wel heel erg leuk!
    Wait, kom je uit België? Ik ken Prime namelijk niet. :'D

    Jep, het is zoiets waarvoor je 15 euro in de maand betaald en dan kan je bepaalde films gratis bestellen, maar het aanbod is meestal nogal beperkt ;p


    effort never betrays you

    Bad Teacher vond ik niet leuk :') Die anderen heb ik allebei nog niet gezien, maar ik zou Love And Other Drugs gaan kijken -die wil ik namelijk nog wel zien haha-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mean Girls 2 is echt een tegenvaller vergeleken met de eerste.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.