• .......Zijn verboden!
    Zet het gewoon in je oude rollentopic ;)

    Liefs,
    Mups
    Moderator Quizlet.nl

    x]
    (A) Maar meestal kyken ze daar niet naar >.< xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dan moet je een mod vragen of die even in de titel wil zetten dat de rollen bekend zijn ;)

    De topics van rollen bekendmaking bedoel je? of die topics van gezocht... rollen enzo?

    Sorry ik heb iets gemist :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Okee;D

    Waarom kunnen we dan zelf de titels nie veranderen? Dan weten ze het direct dat de bekendmaking er is en moet je het nie aan een mod. vragen (A)

    [/ Niewe idee actie]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Waarom kunnen we dan zelf de titels nie veranderen? Dan weten ze het direct dat de bekendmaking er is en moet je het nie aan een mod. vragen (A)

    [/ Niewe idee actie]


    Ja dat is het!! Maar dan kan je alleen je eigen titels veranderen.:]

    Waarom kunnen we dan zelf de titels nie veranderen? Dan weten ze het direct dat de bekendmaking er is en moet je het nie aan een mod. vragen (A)

    [/ Niewe idee actie]
    Dat is inderdaad ook een idee maar als dat gebeurd heb je grote kans dat er de lompste en de meeste idiootste titels komen die juist niet mogen.
    En dat wanneer een MOD een titel aanpast omdat het niet goed nederlands of niet toegestaan is die persoon gewoon terug kan veranderen. En ik weet dat veel mensen hier dat nog zullen doen ook.

    Dus op dat gebied lijkt het me niet echt een super idee en Rutger zal er denk ik niet mee akkoord gaan.
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Dat is inderdaad ook een idee maar als dat gebeurd heb je grote kans dat er de lompste en de meeste idiootste titels komen die juist niet mogen.
    En dat wanneer een MOD een titel aanpast omdat het niet goed nederlands of niet toegestaan is die persoon gewoon terug kan veranderen. En ik weet dat veel mensen hier dat nog zullen doen ook.

    Dus op dat gebied lijkt het me niet echt een super idee en Rutger zal er denk ik niet mee akkoord gaan.
    x.
    Dat vind ik ook (Y) zat ik vanmorgen nog aan te denken ;)

    De topics van rollen bekendmaking bedoel je? of die topics van gezocht... rollen enzo?

    Sorry ik heb iets gemist :$.
    de bekendmaking moet gewoon in het ''Rollen in de aanbieding!!'' [oid] topic ;)

    Even over iets anders: Html mocht toch niet meer in titels ?;3 Waarom kan het nu nog dan?:P

    x


    ok

    Even over iets anders: Html mocht toch niet meer in titels ?;3 Waarom kan het nu nog dan?:P

    x
    Omdat dit een zeer belangrijk topic is :Y) het is een officiele mededeling ;)
    Bovendien heb ik de codes er zo neergezet dat de rest van de pagina niet rood word ;) [wat de helft van de users niet kan.....]

    (...)Omdat dit een zeer belangrijk topic is :Y) het is een officiele mededeling ;)
    Bovendien heb ik de codes er zo neergezet dat de rest van de pagina niet rood word ;) [wat de helft van de users niet kan.....]

    Aah oké:'D


    ok