• Ik wil graag wat stories om te lezen (:

    Ik hou het op alléén One Direction
    Sorry, maar die andere dingen boeien me niet echt
    misschien een uitzondering voor verhalen die écht goed zijn
    Oh, en ik ga niet zo veel bijlezen,
    Dus het liefst niet zo veel hoofdstukken
    :$

    Lees gelijk even mijn stories, alsjeblieft? (flower)

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:34 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    http://www.quizlet.nl/stories/82803/hard-to-get-niall-j-horan/

    kan moeilijk uiyleg plaatsen want ik zit op mijn gsm. Ik hoop dat je een kijkje neemt ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.



    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hopelijk vind je deze wel leuk :)

    http://www.quizlet.nl/stories/82957/lead-me-into-the-right-direction-there-is-only-one--niall-horan-and-me/


    Rack city B.

    Everyday of our lives, wanna find you, wanna hold you tight. Ft. Larry Stylinson


    Wanneer Joëlle naar Engeland verhuist is ze dolenthousiast wanneer ze boven Harry Styles en Louis Tomlinsoin woont. Het lijkt alsof er iets moois opbloeit tussen Joëlle en Harry maar Harry blijkt niet helemaal eerlijk tegen zichzelf, en tegen Joëlle te zijn...

    Geen waarschuwingen, abbo. Nederlands geschreven. 1D bestaat.


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Oops, We Did It Again. || One Direction

    "#2. We will never date the same girl."
    Yeah, Bullshit!


    ||Based on the quiz: School Trip With One Direction.
    -Spoken in English, written in Dutch.
    -One Direction exist.
    -Waarschuw niet.
    -Start bij 10(+) abo's.
    -Written by: LaColumba.
    -HopeYouLike<3






    Save Me From This Hell || Zayn Javadd Malik ~A Question Story~


    I'll save you from that hell,
    I promise.


















    That Boy Behind My Evil Face ~Harry E. Styles~


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..


    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven
    StorySong: The Title by Case Mayfield
    Kudo's en Reactions are welcome
    Hope You Like<3








    That "Game" What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The 76th Hunger Games ~


    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hou van Kudo's en Reacties,
    HopeYouLike<3~

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:14 ]


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Ik heb twee stories, kijk op mijn profiel anders. Eentje staat hier al tussen, de ander staat momenteel in de spotlights als: Drunken carrots - One Direction.
    (het streepje is dan een rondje, maar ik zit nu op de iPad ivm met die streep)

    The letterbox • Louis Tomlinson

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 9:20 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    story
    deze moet je even bekijken:p


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.




    ik hoop op een uitzondering.


    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    misschien vind je deze story leuk?

    http://www.quizlet.nl/stories/82471/tell-me--one-direction/

    xx.


    Be yourself, everyone else is already taken.

    The letterbox • Louis Tomlinson


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    heeii,

    ik heb een nieuw verhaal..

    en ik ga daar zometeen een hoofdstukje bij schrijven.

    misschien abo?



    http://www.quizlet.nl/stories/84797/the-wrong-choices--one-direction/



    xx.


    Be yourself, everyone else is already taken.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:11 ]

    The princes meets 1D die schrijf ik alleen en deze schrijf ik met een vriendin: Just love me// 1D


    Take me as I am, or watch me as I go. Your choice.

    Solar Eclipse ft Liam Payne.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Fight For It - One Direction

    ,
    Ruby (18) is een meisje met ontzettend rijke ouders. Van haar ouders moet ze heel netjes zijn. In de klas is ze stil en zegt bijna niks. Haar moeder heeft haar eigen balletstudio en Ruby, moet daar verplicht heen. wat ze natuurlijk vreselijk vindt. Ruby wil boxen. Op School wordt ze dan ook wel gezien als het saaie rijkeluiskindje, dat alles doet wat haar ouders haar opdragen. Bij haar in de klas zitten de jongens van One Direction, superberoemd. Van haar ouders mag Ruby niet met hun omgaan.
    Niet dat ze dat wil, ze heeft geen vrienden, alleen maar mensen die haar geld willen. en daar hebben haar ouders geen zin in.
    Ruby heeft nog nooit een echte vriendin gehad, ze reageert al haar woede af bij boxen.


    Writer: LostMyMind
    Co-Writer: WereLikeNana & xClouds


    nothing is true, everything is permitted.