• Grrr. Ik ben zo boos op dat k*t vervoer.
    Vrijdag moest ik naar een vriendin, en het regende heel hard, dus ik ging met de bus en tram (ik had natuurlijk helemaal opgezocht hoe en waar ik heen moest). Stap ik bij het juiste station uit, waar ik van de bus op de tram moest overstappen, maar voor de tram was dat om een of andere reden een 'alleen uitstappen' station, en dat stond dus nergens op internet en toen moest ik een kwartier lang lopen om bij een ander station te komen.

    Morgen moet ik mijn boeken terugbrengen, en ook die van die vriendin (om privéredenen), dat is dus heel veel, en ik kan daar niet mee fietsen, en niemand kan me brengen. Dus ik wilde weer met het openbaar vervoer. Maar nu blijkt de tram niet te rijden, volgens de 9292 site, en wel volgens de RET site.
    Het rijdt dus waarschijnlijk niet(volgens mijn moeder), dus ik moet met al die boeken gaan fietsen, of helemaal omrijden met een bus, maar dan ben ik een uur bezig waar ik normaal tien minuutjes over doe.

    Ik ben gewoon zo boos nu!
    Hebben jullie nog van die leuke ervaringen met het OV?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 17:17 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, de verkeerde bus nemen en dan in Noord-Haarlem uitkomen i.p.v van Schalkwijk. Kwam ik thuis, stond iedereen me uit te lachen ;__;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja de bustijden waren veranderd waardoor ik een halfuur moest wachten, en ik heb ook wel eens gehad dat de bus helemaal niet kwam


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, mijn moeder en kennis stapte uit, en toen ik uit wou stappen sloten de deuren. Ik was nog klein en flipte m uit.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 17:19 ]


    Turn it up! *

    De bustijden zijn zovaak bij mij veranderd waardoor ik een halfuur lang moest wachten of dat de bus helemaal niet kwam. En dat de bus mij een keer midden in de rit me eruit heeft geschopt, dus moest ik 1 uur lang lopen naar school toe. En nog meer van dat soort shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja! Ik moest laatst nog de bus naar Leuven nemen, maar dat was vanaf een plaats waar ik normaal nooit de bus neem en er stonden twee haltes dicht bij elkaar waar elk een andere bus in de juiste richting voorbij kwam. Maar er was zo'n wijziging, maar aan die beide haltes stond iets anders aangeduid, ga ik natuurlijk aan de verkeerde halte staan, zie ik die bus zo voorbij rijden. (cat)(cat)


    All was well.

    Ik zou worden opgehaald door een taxi vandaag.
    En ik stond in de superhete zon te wachten.
    Op een gegeven moment kwam hij aankakken en was het inmiddels een half uur later.

    deze dag:S
    ik moest om 3 uur op school zijn om te horen o ik geslaag ben of niet
    bleek een metro zijn eindhalte niet te bereiken en reed weer terug:S
    dus ik moest met die stinkende viese bus in een weer als boven de 30 graden:@:@:@ moest ik ook nog 6 minuten wachten op die rotbus


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wel in Rome, daar stoppen ze de bussen zo vol dat er letterlijk helemaal niemand meer bij kon. Toen moest ik onder de oksel van een lange klasgenoot staan, met een stinkende Romein tegen m'n kont aan.
    Heerlijk :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    denk je dat de bus om 5 over 4 gaat.. kom je eraan lopen om 4 uur.. rijd die bus voor je neus weg


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sleutelbloem schreef:
    Ja de bustijden waren veranderd waardoor ik een halfuur moest wachten, en ik heb ook wel eens gehad dat de bus helemaal niet kwam

    Dat gebeurde ook een paar keer bij mij, en ze zette mij en mijn vrienden is een keer gewoon uit de bus en toen moesten we naar school lopen! (Ze stuurde ons eruit bij Bilthoven en onze school is in Maartensdijk, you can figure it out how long walking that is).
    En nog een paar ander minder leuke ervaringen, maar dat zal ik maar niet delen...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Xannon schreef:
    De bustijden zijn zovaak bij mij veranderd waardoor ik een halfuur lang moest wachten of dat de bus helemaal niet kwam. En dat de bus mij een keer midden in de rit me eruit heeft geschopt, dus moest ik 1 uur lang lopen naar school toe. En nog meer van dat soort shit.

    I know your feeling, sis. Damn busses.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Apate schreef:
    (...)
    Dat gebeurde ook een paar keer bij mij, en ze zette mij en mijn vrienden is een keer gewoon uit de bus en toen moesten we naar school lopen! (Ze stuurde ons eruit bij Bilthoven en onze school is in Maartensdijk, you can figure it out how long walking that is).
    En nog een paar ander minder leuke ervaringen, maar dat zal ik maar niet delen...

    Ik heb ook wel eens geahd dat de trein gewoon niet meer verder reed en ik moest nog naar Goes. Ik kwam van Groningen en ik was toen in Arnhem ofzo. Dus toen heb ik anderhalf urug ewacht op een trein naar Roosendaal om via daar na een hafl uur wachten naar Goes te gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik moet elke dag naar school met de bus, ik heb alleen soms dat er een bus niet komt ofzo, en als er sneeuw is gevallen komt er of geen bus, of het is zo druk dat we er niet inpassen, en dan hebben we geen zin om te wachten en nemen we gewoon dagje vrij haha (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Paracetamol schreef:
    Ja, mijn moeder en kennis stapte uit, en toen ik uit wou stappen sloten de deuren. Ik was nog klein en flipte m uit.


    -plat-


    Love isn't blind, It's retarded.

    Altijd miserie met het openbaar vervoer!