• Ik zit al een tijdje met een idee in m'n hoofd voor een verhaal met onbekende personen. Als jullie het niks vinden ga ik het gewoon voor mezelf schrijven, maar als er veel positieve reacties zijn, zet ik het online. Het gaat een beetje zo:

          Emy is een lief meisje. Toen ze acht was heeft ze gezien hoe haar vader werd aangereden en in coma kwam. Jaren gaan voorbij en haar vader raakt niet in een andere toestand. Emy kan met niemand over haar verlies praten want haar moeder lijdt onder een depressie en Emy heeft weinig familie en vrienden.
          Op een zondagmorgen in april besluit Emy een fietstocht te maken. Het is mistig, maar plotseling fiets ze in een wel héél dikke mist. Als ze uit de mistbank fiets, komt ze allerei vreemde dingen en mensen tegen die er normaal niet waren. Emy is in een soort droomwereld/ schijnwereld beland. Ze kan er niet meer uit voordat de bewoners van de droomwereld haar dingen hebben geleerd over het leven en Emy een aantal opdrachten heeft uitgevoerd. Ze bezoekt samen met de bewoners ook een aantal wonderbaarlijke plekken. De wijze lessen zal ze nodig hebben in de toekomt want als ze uit de droomwereld komt staat haar iets te wachten.
          In dit verhaal komen een aantal wijze lessen voor die ik van een Japanse film heb geleerd. Zo was ik eigelijk op het idee gekomen.


    En nu de vraag aan jullie:
    Doen/ niet doen? ~
    Zoja; welke titel? ~
    Nog tips? ~
    Moet ik je waarschuwen als ik het verhaal online zet? ~

    Doen/ niet doen? ~ Niet heel erg origineel, er bestaan heel veel van dat soort verhalen, maar toch denk ik wel dat ik het zou lezen, dus DOEN
    Zoja; welke titel? ~ daar ben ik echt heel slecht in, sorry
    Nog tips? ~ Zorg er voor dat je het verhaal spannend houd, anders haken mensen echt heel snel af
    Moet ik je waarschuwen als ik het verhaal online zet? ~ ja


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dit doet me een beetje denken aan een film die ik gisteravond zag. Met Jackie Chan, ghehe.


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Dit doet me een beetje denken aan een film die ik gisteravond zag. Met Jackie Chan, ghehe.


    Die film heb ik gister ook (een stukje) gezien. Maar zo gaat hij niet hoor. Heel anders, een klein beetje cirque soleil look-a-like.

    Nog iemand??? Sorrie voor bumpen...

    Ik vind het best leuk klinken, maar je moet het natuurlijk sowieso doen als je zelf denkt dat het leuk is. :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    flipje schreef:
    Ik vind het best leuk klinken, maar je moet het natuurlijk sowieso doen als je zelf denkt dat het leuk is. :Y)


    Ja maar als het jullie het niet leuk vinden en dit verhaal eindigd met 3 abo's vind ik het ook niet leuk om m'n best er voor te doen. Gelukkig krijg ik wel aardig leuke reacties.(A)

    Doen/ niet doen? ~ Ik zou hem lezen, dus doen! (:
    welke titel? ~ Ehm, daar kom ik later op terug xd
    Nog tips? ~ Zorg dat je met plezier aan dit verhaal blijft schrijven :'D
    Moet ik je waarschuwen als ik het verhaal online zet? ~ yes please.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Titel ideeën: Achter slot en grendel. Kwijt. Pleite. Iets met Nevel of Smoor. Glashelder.
    Ehm..


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.