• Weet er toevallig iemand hoe je GIF's kan downloaden volledig niet als afbeelding maar echt volledig, van tumblr?

    Hoe bedoel je? Dat als je ze opslaat ze gewoon bewegen? Normaal zou t automatisch moeten opslaan als GIF en anders moet je er achter .gif zetten.


    16 - 09 - '17

    Gewoon, opslaan, als een foto ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    .. Afbeelding opslaan als, en dan als gif bestand opslaan?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik doe altijd gwn kopiëren en dan plakken tussen mijn afbeeldingen ^^

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 21:06 ]

    Zoals de rest al zegt, gewoon op je computer opslaan zoals je dat met een normale afbeelding zou doen. Je moet alleen wel opletten dat je het opslaat als een .gif bestand en dat je het probeert te openen met een programma dat gifs kan afspelen (Windows Photo Viewer werkt bijvoorbeeld niet geloof ik, een browser wel). ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Zoals de rest al zegt, gewoon op je computer opslaan zoals je dat met een normale afbeelding zou doen. Je moet alleen wel opletten dat je het opslaat als een .gif bestand en dat je het probeert te openen met een programma dat gifs kan afspelen (Windows Photo Viewer werkt bijvoorbeeld niet geloof ik, een browser wel). ^^

    Ik vroeg me al af of dat aan mij lag :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.