• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik stond zachtjes te lachen. "Of ze zijn langs de Starbucks gepasseerd" fluisterde ik zachtjes, "Of ze zijn aan het gokken". Ik zette mijn zonnebril af en hing hem aan mijn witte V-hals shirt die eigenlijk te klein aan het worden was aangezien hij aanspande.

    Ashleigh
    Mijn ogen glijden even over Liam's gespierde buik, die goed zichtbaar is door het iets te strakke shirt dat hij draagt waarna ik snel weer naar zijn gezicht kijk. 'Óf ze hebben gezien dat ik bij jou in bed lag,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Topic 8.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Ik knikte even, en merkte dat ik hem nogsteeds vasthad. Lichtelijk beschaamd liet ik even los. ''Sorry'' mompelde ik toen, en keek naar de woeste zee, die nu hoog stond. Buiten een paar verdwaalde bootjes aan de horizon, was het vrijwel leeg daar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliza
    'Geen van allen,' zeg ik. 'Goede informatie bronnen, zo hoorde ik dat jullie vannacht een date hadden en door jullie reactie op elkaar wordt het niet erg moeilijk om het plaatje compleet te maken.'

    Jason
    Ik laat mijn arm van haar schouders afglijden. 'Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb zin in koekjes.'
    Ik haal, alweer, een pak spritsen uit mijn rugzak. Ja dat ding is belachelijk groot, als het goed is zit er nog een pak sprits in, een fles met water, een fles met cola, een mobiel, tablet, sleutels en dat soort dingetjes in.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:38 ]


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    Ik glimlachte liefjes en keek toen naar de lucht die al redelijk donker was. "Zeg niet dat je het niet leuk vond" fluisterde ik op dezelfde toon. Die ontblote glimlach die nu op mijn gezicht te vinden was, samen met de pretlichtjes in mijn ogen waren niet weg te halen.

    Ashleigh
    'Het was geen date,' zeg ik tegen Eliza. 'En ik zeg toch ook niet dat ik het niet leuk vond,' fluister ik terug naar Liam.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik grinnikte zachtjes en haalde mijn schouders op. "Je zei helemaal niets eigenlijk," zei ik zachtjes. Ik dacht nog eens heel goed na, "Of toch wel" grijnsde ik. Ik boog naar haar oor en fluisterde: "Net voor je in slaap viel, zei je dat ik best sexy ben".

    Eliza
    'Dus Jason is weer eens doorgedraaft,' zeg ik. 'Laat ik het anders noemen, een afspraak-die-geen-date-genoemd-mag-worden-omdat-Ashleigh-en-Liam-dat-liever-niet-hebben-al-zijn-ze-wel-een-stelletje. Is dat beter?'


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    'Doe maar wat je wilt,' zeg ik tegen Eliza. Dan buig ik me ook naar Liam toe. 'Het is de waarheid,' zeg ik met kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rossella.

    Nadat Jason weg was gegaan zijn Rafael en ik weer beginnen met dansen en weten nu de choreografie bijna uit ons hoofd. "Zullen we zo even iets gaan drinken?" vraagt hij, "De dans zit er nu toch al wel in,". Ik knik even instemmend. "Én eten" Zeg ik en lach even, waarna ik mijn rugtas pak en hem over mijn schouder heen zwaai.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Ik grinnikte even. ''Nee, zit vol van de pizza'' zei ik, terwijl ik een flesje water uit mijn tas pakte en een paar slokken nam.
    Ik zuchtte even.

    [Kortkort, maar ik heb even geen inspiratie :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliza
    Ik glimlach. 'Helaas duurt het een beetje lang om het uit te spreken, al zal het best veel punten opleveren bij scrabble maar daar gaat het nu even niet ove du denk ik dat ik het toch maar gewoon een date ga noemen,' besluit ik met een grijns.

    Jason
    'Jouw verlies,' zeg ik terwijl ik mijnschouders ophaal.
    Ik open het pak en pak er een koek uit. 'Echt niet?' Vraag ik terwijl ik de koek in mijn mond prop. Ik heb ook een echte sprits verslaving zeg.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:47 ]


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    Niet blozen, niet blozen, niet blozen, verdomme. Mijn wangen hadden een licht rode kleur, maar die zag je toch niet zo goed aangezien het bijna helemaal donker was. "Dan heb je vast niet meer gehoord wat ik nog tegen je heb gezegd" grinnikte ik terwijl mijn ogen weer naar de lucht gleden. Ik trok even aan mijn shirt maar uitrekken deed hij toch niet, dus toen ik hem losliet, kwam hij weer even strak tegen mijn lichaam aan te zitten.

    BAM.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'