• Oke, ik zoek nog een aantal rollen in de serie;

    '' >> TH << Dance&Music >> TH << ''

    Rollen ;


    - Beste vriendin (In Nederland) van Samantha.
    - Beste vriendin (In Duitseland) van Samantha.
    - Het huppelkutje in de dansles
    - De Bitch in de dansles
    - Dansleraar.

    End.


    Als je dus een rol wilt spelen, moet je dat even hier zetten, de eerste die bevoorbeeld op de beste vriendin (IN Duitseland) van Samantha reageerd krijg de rol, maar oke wat info die standaard is.


    - De beste vriendin van Samantha in Nederland, zal er in het begin vaak inkomen, maar Samantha gaat uiteindelijk een jaar naar Duitseland, dus die vriendin komt dan niet superveel meer in het verhaal voor, maar later komt ze er wel in en is haar vriendje Gustav.

    - De Beste vriendin in Duitseland zal in het begin niet zoveel voorkomen, maar later komt ze er best veel in voor en wordt ze uiteindelijk de vriendin van Bill.

    - Het huppelkutje in de dansles, je gaat in duitseland weer op Dansles, en dat huppelkutje in de dansles vind je heel vervelend, het is je aardsvijand zelfs, samen met de bitch van de dansles is ze heel erg irritant!, Het huppelkutje probeert later Tom & Samantha uit elkaar te drijven.

    - De Bitch in de dansles, is dus een goed duo met Huppelkutje, zei is dus ook super irri, en ze loopt Samantha & De beste vriendin (DL) Heletijd te pesten met Huppelkut, en later probeert zij Bill & Beste vriendin (DL) uit elkaar te drijven. ..

    Wil jij een van die rollen spelen?, schrijf dan even hieronder dat je wilt meedoen.


    Oke als je wilt meedoen vul dan even dit formulier in!.

    Rol die je wilt spelen:
    Naam van de Rol:
    Leeftijd van de Rol:
    Hobby's van de Rol:
    Lievelingseten van de Rol:
    Lievelingskleuren van de Rol:
    Uiterlijk van de Rol:


    Nou dat formulier moet je dan even in vullen, ideeen altijd welkom ook! Ik zal even Bio van Samantha Type;

    Rol: Hoofdrolspeler.
    Naam: Samantha
    Leeftijd: 16
    Hobby's: Dansen, feesten, muziek luisteren en met vrienden iets leuks doen.
    Lievelingseten: Pizza.
    Lievelingskleuren: Zwart & Paars.
    Uiterlijk: Blond, beetje bruine huidskleur, blauw/groene ogen, dun, spijkerbroek/rokje,
    t-shirt/topje, navelpiercing.

    Haar naam is Samantha, ze kent tokiohotel helemaal niet, maar dat krijgt ze later te horen van een vriendin, haar ouders zijn Vulkaanologen, en moet voor een jaar weg, en daarom gaat ze naar haar tante in duitseland (Berlijn).

    Oke, ik zoek nog een aantal rollen in de serie;

    '' >> TH << Dance&Music >> TH << ''

    Rollen ;


    - Beste vriendin (In Nederland) van Samantha.
    - Beste vriendin (In Duitseland) van Samantha.
    - Het huppelkutje in de dansles
    - De Bitch in de dansles
    - Dansleraar.

    End.


    Als je dus een rol wilt spelen, moet je dat even hier zetten, de eerste die bevoorbeeld op de beste vriendin (IN Duitseland) van Samantha reageerd krijg de rol, maar oke wat info die standaard is.


    - De beste vriendin van Samantha in Nederland, zal er in het begin vaak inkomen, maar Samantha gaat uiteindelijk een jaar naar Duitseland, dus die vriendin komt dan niet superveel meer in het verhaal voor, maar later komt ze er wel in en is haar vriendje Gustav.

    - De Beste vriendin in Duitseland zal in het begin niet zoveel voorkomen, maar later komt ze er best veel in voor en wordt ze uiteindelijk de vriendin van Bill.

    - Het huppelkutje in de dansles, je gaat in duitseland weer op Dansles, en dat huppelkutje in de dansles vind je heel vervelend, het is je aardsvijand zelfs, samen met de bitch van de dansles is ze heel erg irritant!, Het huppelkutje probeert later Tom & Samantha uit elkaar te drijven.

    - De Bitch in de dansles, is dus een goed duo met Huppelkutje, zei is dus ook super irri, en ze loopt Samantha & De beste vriendin (DL) Heletijd te pesten met Huppelkut, en later probeert zij Bill & Beste vriendin (DL) uit elkaar te drijven. ..

    Wil jij een van die rollen spelen?, schrijf dan even hieronder dat je wilt meedoen.


    Oke als je wilt meedoen vul dan even dit formulier in!.

    Rol die je wilt spelen:
    Naam van de Rol:
    Leeftijd van de Rol:
    Hobby's van de Rol:
    Lievelingseten van de Rol:
    Lievelingskleuren van de Rol:
    Uiterlijk van de Rol:


    Nou dat formulier moet je dan even in vullen, ideeen altijd welkom ook! Ik zal even Bio van Samantha Type;

    Rol: Hoofdrolspeler.
    Naam: Samantha
    Leeftijd: 16
    Hobby's: Dansen, feesten, muziek luisteren en met vrienden iets leuks doen.
    Lievelingseten: Pizza.
    Lievelingskleuren: Zwart & Paars.
    Uiterlijk: Blond, beetje bruine huidskleur, blauw/groene ogen, dun, spijkerbroek/rokje,
    t-shirt/topje, navelpiercing.

    Haar naam is Samantha, ze kent tokiohotel helemaal niet, maar dat krijgt ze later te horen van een vriendin, haar ouders zijn Vulkaanologen, en moet voor een jaar weg, en daarom gaat ze naar haar tante in duitseland (Berlijn).


    Rol die je wilt spelen: Bitch in de dansles (ja, ik wil een keertje een arrogante bitch zijn xD)

    Naam van de Rol: Marloes

    Leeftijd van de Rol: 17

    Hobby's van de Rol: Mensen irriteren, Naar zichzelf kijken in de spiegel XD, Shoppen, Make-Up, Jongens, Dansen

    Lievelingseten van de Rol: Pizza

    Lievelingskleuren van de Rol: Felgroen

    Uiterlijk van de Rol: Kort blond haar, zelfverzekerd,"stoere" huppelkut kleding.


    Sweet dreams will come true.

    Oke, ik zoek nog een aantal rollen in de serie;

    '' >> TH << Dance&Music >> TH << ''

    Rollen ;


    - Beste vriendin (In Nederland) van Samantha.
    - Beste vriendin (In Duitseland) van Samantha.
    - Het huppelkutje in de dansles
    - De Bitch in de dansles
    - Dansleraar.

    End.


    Als je dus een rol wilt spelen, moet je dat even hier zetten, de eerste die bevoorbeeld op de beste vriendin (IN Duitseland) van Samantha reageerd krijg de rol, maar oke wat info die standaard is.


    - De beste vriendin van Samantha in Nederland, zal er in het begin vaak inkomen, maar Samantha gaat uiteindelijk een jaar naar Duitseland, dus die vriendin komt dan niet superveel meer in het verhaal voor, maar later komt ze er wel in en is haar vriendje Gustav.

    - De Beste vriendin in Duitseland zal in het begin niet zoveel voorkomen, maar later komt ze er best veel in voor en wordt ze uiteindelijk de vriendin van Bill.

    - Het huppelkutje in de dansles, je gaat in duitseland weer op Dansles, en dat huppelkutje in de dansles vind je heel vervelend, het is je aardsvijand zelfs, samen met de bitch van de dansles is ze heel erg irritant!, Het huppelkutje probeert later Tom & Samantha uit elkaar te drijven.

    - De Bitch in de dansles, is dus een goed duo met Huppelkutje, zei is dus ook super irri, en ze loopt Samantha & De beste vriendin (DL) Heletijd te pesten met Huppelkut, en later probeert zij Bill & Beste vriendin (DL) uit elkaar te drijven. ..

    Wil jij een van die rollen spelen?, schrijf dan even hieronder dat je wilt meedoen.


    Oke als je wilt meedoen vul dan even dit formulier in!.

    Rol die je wilt spelen:
    Naam van de Rol:
    Leeftijd van de Rol:
    Hobby's van de Rol:
    Lievelingseten van de Rol:
    Lievelingskleuren van de Rol:
    Uiterlijk van de Rol:


    Nou dat formulier moet je dan even in vullen, ideeen altijd welkom ook! Ik zal even Bio van Samantha Type;

    Rol: Hoofdrolspeler.
    Naam: Samantha
    Leeftijd: 16
    Hobby's: Dansen, feesten, muziek luisteren en met vrienden iets leuks doen.
    Lievelingseten: Pizza.
    Lievelingskleuren: Zwart & Paars.
    Uiterlijk: Blond, beetje bruine huidskleur, blauw/groene ogen, dun, spijkerbroek/rokje,
    t-shirt/topje, navelpiercing.

    Haar naam is Samantha, ze kent tokiohotel helemaal niet, maar dat krijgt ze later te horen van een vriendin, haar ouders zijn Vulkaanologen, en moet voor een jaar weg, en daarom gaat ze naar haar tante in duitseland (Berlijn).



    Ik wil de beste vriendin van Samantha zyn in Duitsland ^^
    Naam van de Rol: Rose ^^
    Leeftijd van de Rol: 18 of 17 ofz..?
    Hobby's van de Rol: Muziek luisteren, BasketballenxD
    Lievelingseten van de Rol: Pizza ^^ (A)
    Lievelingskleuren van de Rol: Zwart & Paars
    Uiterlijk van de Rol: Haar: Zwart met Rode plukjes
    Kleur ogen: Bruin ^^
    Lengte: 1.70 en ehm.. Slank :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ok, nog een paar mensen !

    mag ik het vriendinntje van gustav zijn of te wel de vriend in nederland xD

    even opschrijven wat je moet weten xD

    Rol die je wilt spelen: vriendin in nederland

    Naam van de Rol: Samantha maar noem me in het verhaal maar Samm

    Leeftijd van de Rol: 16

    Hobby's van de Rol: tennis,zang,dans,spel

    Lievelingseten van de Rol: shoarma xD

    Lievelingskleuren van de Rol: roze

    Uiterlijk van de Rol: bruin haar blauwe ogen

    jhaa ik will well.
    maar er zijn veel mensen voor mij
    duzjhaa x'D .

    Rol die je wilt spelen: de bitch in de dansles ^^ (iemand moe et doen e :P)

    Naam van de Rol: Ruby

    Leeftijd van de Rol: 17

    Hobby's van de Rol: irriteren, shoppen, dansen, jongens, make-up, pesten

    Lievelingseten van de Rol: pizza

    Lievelingskleuren van de Rol: zwart en geel

    Uiterlijk van de Rol: vol van haarzelf, zelfverzekerd, lang blond haar en zoals er vriendin "stoere" huppelkut kleding.


    Take The Past, Burn It And Let It Go