• Wat vinden jullie nou van pesten? Pest je zelf ook soms wel eens een keer? Heb je ooit iemand geholpen die gepest werd? Ben je zélf een keer erg gepest?

    Stort je hart maar uit..


    I recycle my thoughts.

    HET IS GEWOON ZWAAR ZIELIG

    Ik zelf vind het enorm laf!
    Ik ben zelf vroeger ook gepest, waarom weet ik niet. Ik was zo erg mijn zelfvertrouwen kwijt, dat ik zelfs les kreeg om meer zelfvertrouwen te krijgen.
    Ik ben er maar één keer heen geweest, daarna durfde ik niet meer.
    Nu heb ik gelukkig enorm leuke vriendinnen en heb zelf een stuk meer zelfvertrouwen opgebouwt. :)


    I recycle my thoughts.

    ik word ook gepest... en het is natuurlijk gewoon kut! zeker als je al wat ouder bent, en het gebeurd nog steeds:S maarja.... je leert ermee omgaan...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ik word ook gepest... en het is natuurlijk gewoon kut! zeker als je al wat ouder bent, en het gebeurd nog steeds:S maarja.... je leert ermee omgaan...


    Ben je al naar iemand toegegaan? Je ouders? Een vertouwingspersoon op school? Je mentor?
    Praat je er wel eens überhaupt met iemand over? (Jezus wat een vragen zeg.)
    Erover praten helpt vaak enorm veel.


    I recycle my thoughts.

    ja... mn ouders weten het en mn mentor ook... maar ze kunnen er niet veel aand oen... maar ik ram soms ook wel van me af hoor:s ik heb een keer iemand een gebroken neus geslagen omdat ze maar door bleven gaan met pesten... diegene doet het nu niet meer, dus zo ga ik het ook bij de rest oplossen, denk ik:S


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ja... mn ouders weten het en mn mentor ook... maar ze kunnen er niet veel aand oen... maar ik ram soms ook wel van me af hoor:s ik heb een keer iemand een gebroken neus geslagen omdat ze maar door bleven gaan met pesten... diegene doet het nu niet meer, dus zo ga ik het ook bij de rest oplossen, denk ik:S


    Hm, ik denk niet dat geweld de juiste oplossing is. Ik weet hoe erg pesten is omdat ik het zelf ook mee heb gemaakt, maar om het zó op te lossen.. ik denk dat je eerst maar even tegen je mentor moet zeggen dat het echt op moet houden..
    Maar je moet t natuurlijk zelf weten :)


    I recycle my thoughts.

    k weet het... maar mijn mentor doet er niets aan.. dus ik maak altijd een tegenopmerking, of ik word agressief:S anders zie ik geen oplossing:S


    You can't win the match if you can't beat the best.

    k weet het... maar mijn mentor doet er niets aan.. dus ik maak altijd een tegenopmerking, of ik word agressief:S anders zie ik geen oplossing:S


    En als je naar 't schoolhoofd gaat?


    I recycle my thoughts.

    neh... die doen daar niets tege... mijn afdelingshoofd ook niet... maar gelukkig word het pesten steeds minder... omdat ik bijna iedereen al naar de terign heb gemept... het is niet goed, dat weet ik... maar ze laten me nu wel met rust


    You can't win the match if you can't beat the best.

    neh... die doen daar niets tege... mijn afdelingshoofd ook niet... maar gelukkig word het pesten steeds minder... omdat ik bijna iedereen al naar de terign heb gemept... het is niet goed, dat weet ik... maar ze laten me nu wel met rust


    Hmm, tja. Ik weet het verder ook niet.. Ik hoop dat het snel over is.


    I recycle my thoughts.

    Het si gewoon zielig die kinderen hebben gewoon geen leven xD

    EEN DIKKE NOT


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik vind dat de mensjes die pesten gewoon geen leven hebben en meestal doen ze alleen maar stoer omdat als je iets terug zegt dat ze dan helemaal niets meer te zeggen hebben,... meestal zijn ze ook in een grotere groep, maar dan moet je gewoon met wat vriendinnen ofzo naar diegene gaan als hij/zij alleen is en dan allemaal lopen afzeiken, grote kans dat ze dan stoppen,...
    heb ik trouwens zelf ook gedaan (A) en nu zijn ze gestopt omdat ze bang zijn dat ik weer met mijn vriendinnen kom xD


    Xx~They say this will be forever~xX

    neh... die doen daar niets tege... mijn afdelingshoofd ook niet... maar gelukkig word het pesten steeds minder... omdat ik bijna iedereen al naar de terign heb gemept... het is niet goed, dat weet ik... maar ze laten me nu wel met rust


    Hmm, tja. Ik weet het verder ook niet.. Ik hoop dat het snel over is.


    ik ook meid.... ik ook


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Ik vind pesten zielig! En zeker als het gaat om een groep ofzoo.. Neem nu tokio hotel.. Er worden er kei veel gepest omdat ze fan zijn van hun.. Wat is er mis mee om fan te zijn van een groep? Daar moet je toch niet voor gepest worden? Mijn god.. Waar gaat de wereld toch naartoe.. Dus bij deze.. :) Aan al de gene die pesten leuk vinden en ook aan degene die pesten omdat iemand fan is van een groep die jij niet kunt uitstaan.. STOP ER MEE! Je zorgt er alleen maar voor dat die persoon zich slecht voelt en je werkt jezelf wss ook in de nesten!