• In de eerste 3 maanden heb ik al 4 crematies gehad. Eerst mijn opa,daarna een zus van hem, toen een neef van mijn vader en nu mijn oma...

    Van mij mag het jaar nu al voorbij zijn...

    Ik voel me daar egt zo k*t over. Ik heb gewoon nergens zin in.

    Ik wilde het gewoon even kwijt...
    thanx
    (H)(H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gecondoleerd. <3 Vaak zijn jaren over het algemeen nooit zo fijn, maar het zijn altijd de korte momenten die je geliefd laten voelen, dus geef niet op! In elke dag zit iets moois, je hoeft alleen maar je ogen ervoor te openen.


    wth.

    Dat spijt me heel erg voor jou. Het lijkt me helemaal niet fijn om zoveel crematies in drie maanden mee te maken. Maar vergeet niet dat het mooie in het leven de kleine dingen zijn. Ga anders naar je vrienden en zoek daar troost, ga iets leuks dan. Je komt eroverheen. Ik wens je heel veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Van mij is het de tweede begrafenis in anderhalve maand, ik weet dus wel een beetje hoe het is om snel na elkaar iemand te hebben die overlijdt in de familie. Maar veel sterkte en gecondoleerd (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Owh, sterkte en gecondoleerd.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    bedankt voor alle steun!!(H) ik waardeer het zeer!!!(H)(H)(H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    gecondoleert, sterkte en ik ken het gevoel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elliania schreef:
    Owh, sterkte en gecondoleerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeetje dat is echt heel erg heftig :( Dan heb je echt een rotperiode...
    Gecondoleerd. (flower)
    Maar ik zou nu gaan genieten van de mensen van wie je houdt. Dat is lastig na zo'n moeilijke periode. Maar het brengt je als familie ook dichter bij elkaar.
    Veel sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.