• Wat mij dus laatst opviel. Achter een jongen zoek je veel eerder dat ie homo is dan achter een meisje dat ze lesbisch is :o Tenminste dat heb ik en mensen in mijn omgeving ook. En eigenlijk is dat best wel slecht.
    How 'bout you? :o

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 16:26 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Homo's doen vaak girly enzovoort. Bij lesbische meisjes merk je amper het verschil op dus.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik ook


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Virginity schreef:
    Homo's doen vaak girly enzovoort. Bij lesbische meisjes merk je amper het verschil op dus.


    Never wait for perfection, just make it.

    Virginity schreef:
    Homo's doen vaak girly enzovoort. Bij lesbische meisjes merk je amper het verschil op dus.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Het is wel zo dat meisjes elkaar veel sneller een knuffel/kus op de wang zullen geven dan jongens. Dus bij meisjes kijk je daar eigenlijk niet zo van op.

    Terwijl als een jongen dat bij een jongen zou doen zoek je er direct iets achter.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Virginity schreef:
    Homo's doen vaak girly enzovoort. Bij lesbische meisjes merk je amper het verschil op dus.

    Lesbische meisjes zien er weleens mannelijk uit. Mijn mentor draagt ook alleen maar mannelijke kleding en heeft een mannencoupe. Daar zou je het aan kunnen zien, maar alsnog zocht ik het niet achter haar. Vreemd he :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nu je't zegt..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Inderdaad heb ik ook.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 16:29 ]

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Lesbische meisjes zien er weleens mannelijk uit. Mijn mentor draagt ook alleen maar mannelijke kleding en heeft een mannencoupe. Daar zou je het aan kunnen zien, maar alsnog zocht ik het niet achter haar. Vreemd he :')


    Niet meestal, hoor. Ik ken duizenden meisjes die lesbisch zijn, en ik meen het. Die zijn meer meisjesachtiger dan hetero meisjes.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wat ik wel merk, zodra een jongen uithangt met meisjes is die jongen vaak homo volgends ander en als een meisje omgaat met een jongen dan is ze direct verlieft.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Virginity schreef:
    (...)

    Niet meestal, hoor. Ik ken duizenden meisjes die lesbisch zijn, en ik meen het. Die zijn meer meisjesachtiger dan hetero meisjes.

    Ik zei weleens. Niet meestal.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik val altijd op homo's dus ik zie dat waarschijnlijk niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    FireAtWill schreef:
    Wat ik wel merk, zodra een jongen uithangt met meisjes is die jongen vaak homo volgends ander en als een meisje omgaat met een jongen dan is ze direct verlieft.

    Ja he o_o
    Nouja dan zou ik verliefd moeten zijn op al m'n vrienden x'D
    Ik heb nogal veel mannelijke vrienden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik zei weleens. Niet meestal.


    Haha oké. Wou je gewoon erop wijzen. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    nu je 't zegt...


    You don't fall, you hugged the floor.