• Liz woont in district 4. Het is vredig, ze heeft een goed leven, totdat de hongerspelen weer beginnen.
    Wat als Liz' man de arena in moet? Ze kan zich niet aanbieden; ze is zwanger. Iedere dag zit ze voor de verplichte tv. Iedere strijd wordt gevolgd. Op leven en dood.

    May the odds be ever in your favor

    dit verhaal wordt geschreven vanuit hoe het is achter de tv...


    Ik wil rollen hebben :9~
    het gaat niet om de eerste, maar om de beste

    Wat je moet invullen:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    District:
    Sociale laag:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk (foto+ beschrijving):
    Karakter:
    Familie:
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:


    ik wil alle tributen, behalve de mannelijke tribuut uit 4.

    ps. is het een beetje een origineel idee?
    pps. ik schroef de leeftijd een beetje op :') iemand wees mij er net op dat de hongerspelen tot 18 jaar waren. vergeten!! dus het wordt van 12 tot 24 :')

    District 1 --> Amused, vrouwelijke tribuut
    District 2 --> xromylicious, vrouwelijke tribuut
    District 3
    District 4 --> Inure, mannelijke tribuut, Victoire, vrouwelijke tribuut
    District 5
    District 6--> Biologist, vrouwelijke tribuut, AdoreMalfoy, mannelijke tribuut
    District 7--> AdoreMalfoy, vrouwelijke tribuut
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11--> Frodo, vrouwelijke tribuut
    District 12

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:34 ]


    Miep

    Rol: Vrouwelijk tribuut.
    Naam: Alexia Katia
    Achternaam: McCean
    District: 2
    Sociale laag: middenstand.
    Geboortedatum + leeftijd: Ze is zestien jaar, en jarig op vijftien mei.
    Uiterlijk:


    ze heeft donkerbruin haar, een perzik-achtige huidskleur en bruine ogen. haar lippen zijn klein maar redelijk vol, ze is slank maar wel klein dus merk je het haast niet. Haar gezicht is bijna ei-vormig. Ze draagt haar haar vaak los op in een knot. Wat haar kleding betreft, draagt ze vaak kleurrijke kleding, wel stijlvol. Tijdens haar interview zal ze deze jurk dragen, maar dan in grijstinten.
    Karakter: Alexia is een romantisch type, flirterig enzovoort. Ze krijgt vaak jongens die zij wil. Omdat ze zo is mogen niet veel mensen haar. Ookal is ze heel erg lief, mensen denken dat ze een verschrikkelijk gemeen persoon is. Dit maakt haar heel erg onzeker, maar ze kan er wel mee leven. Ze is heel erg spontaan en dat maakt haar zo 'Alexia'. Ze is heel erg aanwezig wat voor sommige mensen best vervelend kan zijn. Vroeger was Alexia heel erg verlegen en saai, maar ze is uit haar schulp gekropen. Soms heeft ze moeite met zichzelf een beetje in bedwang te houden, en dat kan zorgen voor problemen.
    Familie: Haar vader is opgeleid tot vredebewaker en haar moeder werkt in het disctrict als lerares. Alexia heeft twee jongere zusjes van allebei drie jaar oud en een oudere broer van negentien. Haar ouders zijn allebei 49 jaar,
    Specialiteiten: Ze herkent alle planten en is heel goed met messen.
    Zwaktepunten: Alexia is niet een van de snelste, ze raakt vaak snel uitgeput.

    zo goed? (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:02 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Kan ik er eentje reserveren? Ik moet nu gaan, maar ik zou graag de vrouwelijke tribuut uit het district van Rue doen. Ik ga nu eventjes opzoeken welk district dat is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    District 11 dus (flower)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    District 11 dus (flower)


    ik geef de rollen gwn aan diegene die ik het leukst vind.
    niet de eerste de beste dus neem je tijd


    Miep

    Ik wil wel een rol maken, alleen ik heb nu niet veel tijd. Ik wil graag de vrouwelijke tribuut uit district 4. Ik zal vanavond maken. (:

    Alleen een ding. Haar man? Je weet wel dat er kinderen mee doen he? Tussen de 12 en 18 jaar? Verder wel heel origineel.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:07 ]


    Winter is coming.

    Victoire schreef:
    Ik wil wel een rol maken, alleen ik heb nu niet veel tijd. Ik wil graag de vrouwelijke tribuut uit district 4. Ik zal vanavond maken. (:

    Alleen een ding. Haar man? Je weet wel dat er kinderen mee doen he? Tussen de 12 en 18 jaar? Verder wel heel origineel.


    oja. pieppppp
    eh, daar ging mijn goede idee.
    dan schroeven we de leeftijd toch even op. t is mijn eiger verhaal dus ik kan hem wat hoger maken...


    Miep

    Inure schreef:
    (...)

    oja. pieppppp
    eh, daar ging mijn goede idee.
    dan schroeven we de leeftijd toch even op. t is mijn eiger verhaal dus ik kan hem wat hoger maken...
    '
    Haha, dat is ook weer zo. (:
    Dan vul ik vanavond de rol voor vrouwelijke tribuut van vier.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:11 ]


    Winter is coming.

    Victoire schreef:
    (...)'
    Haha, dat is ook weer zo.
    Dan vul ik vanavond de rol voor vrouwelijke tribuut van vier. Tussen welke leeftijden moeten de tributen nu zijn dan?


    tussen 12 en 24


    Miep

    Rol: Mannelijke tribuut
    Naam: Joseph 'Seph'
    Achternaam: Truman
    District: 7
    Sociale laag: Laag
    Geboortedatum + leeftijd: 26-02 17
    Uiterlijk (foto+ beschrijving):


    Seph ziet er uit als een onschuldige jongen. Hij is ongeveer 1.85 meter en erg breed gebouwd. Hij is gespierd en kan intimiderend overkomen. Hij kleed zich casual. Hij heeft zwart haar en groenige ogen.
    Karakter: Seph is een zeer ongeduldige jongen. Hij kan gemeen uit de hoek komen, maar als je hem leert kennen is hij erg aardig. Hij wilt anderen graag helpen, maar meestal verliest hij daarbij zijn geduld dus zo'n goede leraar is hij niet. Seph is heel eerlijk en zegt van alles wat hij ervan vind en hoe hij erover denkt.
    Familie: Seph heeft een moeder, Jolie en een zusje, Katherine.
    Specialiteiten: Met bijlen gooien, worstelen.
    Zwaktepunten: Hij is erg luidruchtig, je hoort hem al van kilometers verderop aankomen.


    Me so good.

    Rol: Vrouwelijke tribuut
    Naam: Ayla
    Achternaam: Adams
    District: 11
    Sociale laag: Arm
    Geboortedatum + leeftijd: 17 februari. Ze is 12 jaar.
    Uiterlijk (foto+ beschrijving):



    Ze heeft halflang, donkerbruin haar tot op haar schouders en bruine ogen met groene spikkeltjes die omringd zijn door een lange bos wimpers. Ze heeft een klein wipneusje en volle, rode lippen. Wanneer ze lacht heeft ze één enkel kuiltje in haar rechterwang. Meestal draagt ze haar lievelings t-shirt, dat eerst rood was maar nu roze. Enkel voor de boete maakt ze zich op en kleedt ze zich anders.
    Karakter: Ayla is een erg sociaal persoon en kent dan ook iedereen van haar district. Het liefst speelt ze met haar vriendinnen maar omdat ze hard moet werken op het erf, kan ze dat meestal niet. Ze heeft een gulle lach en verbergt daar ook dingen achter. Ze draagt hem als een masker, zodat niemand kan zien wie ze eigenlijk is. Ayla heeft het in haar leven zwaar te verduren gekregen, zoals haar vader's dood in de arena bij de zoveelste hongerspelen en het weinige eten waar ze soms voor moest vechten. Ze houdt ontzettend veel van haar familie, omdat zij de enigen zijn die ze nog over heeft.
    Familie: Ayla's moeder, een weduwe, heeft naast Ayla nog een zoon van 14. Zijn naam is Fabio. Ayla's moeder is erg ziek en heeft daarom haar baan in het veld opgegeven. Ayla neemt haar plaats in en kan daarom niet naar school gaan. Ze leven in de achterbuurten van district 11, in een klein huisje. Toch zijn ze erg gelukkig.
    Specialiteiten: Ayla kan goed overweg met een speer en met vallen zetten. Ze kan haar mannetje staan in verschillende terreinen en weet wat te doen onder een brandende zon.
    Zwaktepunten: Ze is niet erg sterk en heeft nog nooit iemand gedood. Daar is ze dan ook bang voor.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Rol: Vrouwelijke tribuut
    Naam: Luvia
    Achternaam: Seather
    District: 4
    Sociale laag: Middenstandsklasse.
    Geboortedatum + leeftijd: 09/09/1994. Ze is dus 17 jaar.
    Uiterlijk: Luvia heeft bruin krullend haar en eveneens bruine ogen. Dit steekt erg af tegen haar bleke huid. Ze ziet er erg lief en onschuldig uit. Dit komt ook doordat ze niet erg lang is en een tenger figuur heeft. Ze ziet er niet uit als iemand die erg veel kans maakt op het willen van de spelen, maar er zit meer in haar dan haar uiterlijk doet vermoeden.


    Karakter: Luvia is een heel intilligent meisje. Ze is erg oplettend en opmerkzaam. Het is een meisje met een sterke wilskracht en veel doorzettingsvermogen. Soms kan ze nog wel eens een beetja arwanend zijn. Luvia is een heel eerlijk en vrolijk meisje dat altijd overal het positieve aspect van in probeert te zien.
    Familie: Ze is enigskind en woont samen met haar vader en moeder in huisje boven de winkel van haar vader. Haar vader is visser en verdient met de verkoop van zijn vangst een redelijk salaris.
    Specialiteiten: Haar hele leven al is Luvia zich bewust van de grote kans dat zij als tribuut in de hongerspelen terecht zou kunnen komen. Om deze reden heeft ze geprobeerd zich zo goed mogelijk voor te bereiden. Ze heeft veel geoefend met het hanteren van wapens, waardoor ze daar nu redelijk goed in is. Het werpen van messen is haar specialiteit. Ook heeft ze veel vechttechnieken geoefend. Zo kan ze, ondanks haar gebrek aan veel kracht, toch winnen in een gevecht. Ook weet ze veel van wilde planten.
    Zwaktepunten:Luvia is nooit goed geweest in jagen of klimmen.


    Winter is coming.

    Rol: Vrouwlijke tribuut
    Naam: Celine
    Achternaam: Green
    District: 6
    Sociale laag: Arm
    Geboortedatum + leeftijd: ze is 13 jaar oud en jarig op 4 augustus
    Uiterlijk (foto+ beschrijving):


    Ze heeft bruin haar met een kleine slag tot ongeveer haar oksels en een lichte huid met wat sproeten. Ze ziet er heel lief uit en is best klein (1.60) maar uiterlijk kan bedriegen. Ze heeft haar haar eigenlijk altijd los, maar als ze bezig is dan heeft ze een slordige knot. Ze draagt geen make-up.
    Karakter: Ze ziet er heel lief en ongevaarlijk uit. Ze is redelijk stil en op haarzelf en vertrouwd niet veel mensen. (dat komt door haar verleden) Verder is ze heel aardig voor iedereen, maar als iemand haar niet bevalt neemt ze daar afstand van en kan iemand heel makkelijk in het nauw duwen. Door haar lieve uiterlijk vergissen mensen zich ook snel in haar omdat ze zich niet snel hecht aan mensen en in de arena dus zonder medelijden of schuldgevoel zo iemand kan vermoorden.
    Familie: Ze heeft een vader, moeder en een broertje van 8. Haar moeder werkt niet omdat zij ziek is en dus moet ze veel op haar broertje passen en veel in het huis doen. Haar vader werkt aan de spoorwegen voor het capitool. En helaas dat verdient niet zo veel.
    Specialiteiten: Ze is heel snel en is goed met een bijl en kan ook wel overweg met messen
    Zwaktepunten: Ze kan niet zo goed knopen leggen en kan planten niet goed herkennen


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Hebben de spelen met Katniss en Peeta plaatsgevonden? Want ik zou het zusje van Glimmer willen invullen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hi,
    ik vul vanavond of morgen iets in voor je!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 1
    Naam: Flanell
    Achternaam: Bonhava
    District: 1
    Sociale laag: Rijk
    Geboortedatum + leeftijd: Flanell is geboren op 28 juni. Ze is 15 jaar.
    Uiterlijk: Erica Mohn Kvan


    Flanell heeft blauwe ogen en heel lang blond haar. Ze is smal gebouwd maar door het jarenlange trainen is ze zeer sterk. Flanell is klein voor haar leeftijd, ze is maar 1.52m en draagt daarom het liefst hakken. Ze is heel erg gesteld op haar uiterlijk en doet er dan ook veel moeite voor om er goed uit te zien. Ze weet dat ze er heel schattig kan uitzien en dat misbruikt ze vaak.
    Karakter: Flanell is zeer vastberaden, als ze weet wat ze wilt dan gaat ze er voor. Vroeger was Flanell goedlachs en vrolijk, maar sinds de dood van Glimmer is ze gesloten en zit ze vaak alleen op haar kamer. Ze is nu ook heel achterdochtig en ziet in iedereen het slechte. Flanell houdt heel veel van haar familie, maar laat dit de laatste jaren niet merken. Ze wil dat haar familie een beetje van haar vervreemd voor ze de arena in gaat.
    Familie: Flanell leeft in een redelijk groot gezin. Haar vader is de directeur van een grote fabriek die luxe producten maakt voor het capitool. Flanell's moeder is huisvrouw en zorgt voor haar 4 kinderen.
    Flanell heeft een oudere broer van 25 en haar tweelingbroertjes zijn 9 jaar. Ze had nog een zus, Glimmer, maar die is in de 74ste hongerspelen vermoord.
    De familie Bonhava hoort bij de rijkere gezinnen in district 1. Alle kinderen werden vanaf dat ze 6 jaar waren naar een beroepsschool gestuurd om daar te trainen voor de spelen. Na de dood van Glimmer traint Flanell nog harder, want ze wil als ze 18 is zich opgeven als vrijwilliger en de dood van haar zus wreken.
    De vader en moeder van Flanell hebben alles geprobeerd om die gedachte uit Flanell haar hoofd te praten, maar dat lukt hen niet.
    Specialiteiten: Flanell traint al bijna haar hele leven dus ze is in bijna alles heel goed. Ze werkt het liefst met messen, maar een zwaard laat ze ook niet liggen. Op school heeft ze ook alles geleerd over planten en vruchten, ze weet wat ze mag eten, wat helend werkt.
    Zwaktepunten: Sinds de dood van Glimmer is Flanell heel achterdochtig geworden. Ze ziet iedereen als haar vijand en zal dan ook zeer veel moeite moeten doen om een pact te sluiten met de andere beroeps. Ze zal tijdens de spelen vaak doen alsof ze slaapt, maar stiekem zelf liggen waken omdat ze de andere beroeps niet vertrouwt. Flanell heeft last van hoogtevrees, dus ze klimt niet graag in bomen. Dit kan in de arena vervelend zijn om een schuilplaats te zoeken.
    Extra foto's:
    Klik, klik, klik, klik, klik, klik, klik
    Het kleedje dat ze draagt tijdens het interview Ze draagt dit kleedje omdat het een simpele versie is van het kleedje dat Glimmer droeg tijdens haar interview. Ze wil zeer schattig voorkomen en dat in haar voordeel gebruiken in de arena.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 0:38 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn