• Ik weet niet of hier al een topic over is,
    maar over twee maanden krijg ik een Blackberry.
    Als je een blackberry hebt of hebt gehad, was je dan tevreden over deze mobiel?
    Want ik hoor verschillende reactie's erover.
    De één vind het namelijk een bagger telefoon en de ander vind hem fijn ..


    Ivar Oosterloo.

    persoonlijk vind ik de bold het beste.
    Torch,pearl en curve zijn echt KUT.
    echt koop die NIET.
    o, en als je de bold neem,neem die bold 2. of bold 5( die heeft een touchscreen).
    de rest zijn ALLEMAAL slecht.
    vooral die torch van mij.


    -

    Mijn bb is een crackberry. Wat een kut telefoon is dat zeg :'D Je kan er ook vrij weinig mee, ik ga echt feest vieren als mijn abo over 10 maand is afgelopen _O_


    -

    Crackberry, zeg genoeg dacht ik:Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben best erg tevreden over mijn Blackberry hoor! :D


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb de BB bold sinds September, en hij doet het nog goed, ook al zitten er wat krasjes op het scherm. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mijn zus en zusje hebben er een; mijn zus heeft er nu spijt van nadat hij een paar keer serieuze problemen had en is blij dat ze in september een ander abbonement kan nemen. Mijn zusje is er nog wel heel blij mee, maar die heeft hem nog maar een paar maanden.

    Ik heb er geen en hoef er geen; hoor er te veel slechte dingen over en die krengen zijn veel te duur. Daarnaast lijkt het me ook geen fijne telefoon om mee om te gaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had er ooit een, was na een half jaar kapot. Nu heb ik een Samsung Chat.. DDDDD:

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:16 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb er eentje op dit moment, en ik heb er zo'n spijt van.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.