• ik had ongeveer 6 maanden geleden een vriendje, we gingen uit elkaar omdat we ver van elkaar woonde en zijn ouders zijn heel streng dus hij mocht bijna nooit naar mij toe en kreeg snel straf. ik sprak hem ongeveer een maand geleden weer en heb toen toegegeven dat ik hem nog leuk vond, hij zei dat hij mij ook nog miste maar daarna had hij een nieuwe vriendin. ik was niet boos ofzo maar wel verdrietig. Nu ben ik dus nogsteeds op hem en kan ook nog wel gewoon goed met hem praten enzo en zaterdag zie ik hem weer. is het beter als ik hem opgeef of zou ik het alsnog kunnen proberen (als hij mij nog leuk vind, wat ik wel denk)

    Vergeten erbij te zetten: Dat tussen zijn andere vriendin en hij is alweer uit.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:11 ]


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Neh, zou er geen moeite en tijd in steken. Dit is een klassiek voorbeeld van vergeefse moeite.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij heeft een andere vriendin. Áls jullie elkaar weer leuk vinden moet je natuurlijk ook rekening met haar houden. En ja.. weet je zeker dat de relatie werkt als jullie zo ver uit elkaar wonen? Ik zou eens met hem praten om duidelijkheid te krijgen. Succes!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is heel lastig. Je kunt het er met hem over hebben dat je nog gevoelens hebt voor hem en misschien kunnen jullie het nog wel een keer proberen. Als hij hetzelfde voelt. Maar dan moet hij eens goed met zijn ouders praten. Mag hij niet naar jou toe? Ga dan naar hem toe ;)


    Maar het kan ook zijn dat het niet gaat of hij voelt niets meer voor je en meer voor zijn nieuwe vriendin, kan je het beter uit je hoofd zetten. Als je erover doorgaat maak je jezelf alleen ongelukkig. Neem geen contact meer met hem op en ga veel leuke dingen doen met je vriendinnen. Er zwemmen zat andere vissen in de zee. Maar het blijft niet leuk :(


    Ik hoop dat je eruit komt :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    FlowerOnFire schreef:
    Hij heeft een andere vriendin. Áls jullie elkaar weer leuk vinden moet je natuurlijk ook rekening met haar houden. En ja.. weet je zeker dat de relatie werkt als jullie zo ver uit elkaar wonen? Ik zou eens met hem praten om duidelijkheid te krijgen. Succes!


    ow vergeten erin te zetten dat dat alweer uit is. en hij is nu 17 dus hij mag nu wel weg enzo.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    mss ligt het aan de ouders
    mss zijn ze gewoon niet overtuigd van jou (niet grof bedoeld)
    dan moet je een afspreken met je vriendje dat je mss samen naar zijn huis kunt gaan. En de vraag is Ga je het wel volhouden dat jullie zo veeeeeeeeeeeeeeer uit elkaar wonen ?

    veel suc6 (Y)
    groetjes twilightJB(K)

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:33 ]


    what goes around come BACK around !

    twilightJB schreef:
    je kunt het doen maar de ouders
    mss zijn ze gewoon niet overtuigd van jou (niet grof bedoeld)
    dan moet je een afspreken met je vriendje dat je mss samen naar zijn huis kunt gaan. En de vraag is Ga je het wel volhouden dat jullie zo veeeeeeeeeeeeeeer uit elkaar wonen ?

    veel suc6 (Y)
    groetjes twilightJB


    we wonen ongeveer anderhalf uur van elkaar vandaan ((valt mee als je bedenkt dat mijn broer zijn vriendin in engeland woont xd)) en zijn ouders zijn nu milder omdat hij nu 17 is. en ik ben wel een keer bij hem thuis geweest.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Het is niet voor niets je ex..


    Bad decisions make good stories.

    Aurelia schreef:
    Neh, zou er geen moeite en tijd in steken. Dit is een klassiek voorbeeld van vergeefse moeite.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Vraag het niet aan ons, maar ga bij jezelf na.
    Het is niet voor niets uitgegaan. Blijkbaar ging dus niet alles super.
    Nu moet je dus bij jezelf nagaan of je het nog een kans wilt geven en hopen dat het nu beter gaat. Of dat het geen zin meer heeft.
    Daar kunnen wij jou niet bij helpen.


    Tell me about it, stud.

    Aurelia schreef:
    Neh, zou er geen moeite en tijd in steken. Dit is een klassiek voorbeeld van vergeefse moeite.


    Hij blijft toch je ex...


    Food.

    Blijkbaar houd hij toch niet zoveel van jou anders had hij ook geen andere vriendin na jou, maakt niet uit dat het over is tussen hun. Hij heeft toch wat met haar gehad, dat zou jou genoeg moeten zeggen.


    I solemny swear i am up to no good