• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik kijk naar haar hip-pop pasjes en neem nog een paar slokken van mijn drankje waarna ik nog een cola bestel, niet teveel alcohol in een keer. Wanneer Marylinn na een paar minuten weer naast me komt staan klop ik op haar schouder. 'Dat zag er echt gaaf uit,' complimenteer ik.


    Remember to be ridiculous.

    [Ik antwoord zo, moet richting school :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [oké, zit op school]


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik grinnikte. "Dankjewel" zei ik zacht, en ik besloot een glas water te bestellen. Toen ik het uiteindelijk kreeg, nam ik een paar grote slokken en keek Jason glimlachend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    'Het is gewoon waar,' zeg ik en ik bestel nog een Jack Daniels.
    Ik laat mijn hand heel even langs die van haar glijden en kijk haar verlegen aan. Ik ben normaal nooit zo verlegen in de nabijheid van een meisje.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik glimlachte en sloeg mijn ogen neer toen ik zijn hand bij de mijne voelde. Ik voelde me rood worden. Ik nam nog een slokje van mijn water en glimlachte even terwijl ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik geloof even dat Marylinn bloost maar dan bedenk ik me dat het waarschijnlijk gewoon het licht is. Waarom zou Marylinn blozen vanwege mij? Ik ben gewoon Jason, no way dat zij iets in mij zou zien dus dat is geen reden om te blozen.


    Remember to be ridiculous.

    [ik ben zo terug, ik moet naar buiten]


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik keek uit over het strand, wat nog steeds vrij rustig was. Waar bleef iedereen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik weet niet of ik met deze rpg nog verderga. Het lijkt of ik niet echt meer kan inspringen :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Er komt een feest op het strand, maar het is nog heel rustig.. je kan misschien naar het strand gaan? (:]

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 12:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maar ik moet zo door, want ik heb heel de namiddag nog repetitie, en vanavond voorstelling, dus ik kan ws vandaag niet meer online]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jason
    Ik til Marylinn van haar kruk en draai haar rond. 'Als er niemand anders komt moeten wij er maar een feest van maken,' zeg ik.
    Ik zet haar weer neer en merk dat ik tegen haar aan sta. Ik kijk haar aan en zet verlegen een stapje naar achteren.


    Remember to be ridiculous.

    [Is het wel slim om het feest nú te beginnen? Er is bijna niemand online...]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Marylinn

    Ik knikte instemmend, en grinnikte toen hij een stapje achteruit zette. ''Wat ben je verlegen'' grijnsde ik, en haalde vervolgens een hand door zijn haar. Verlegen jongens waren schattig, veel beter dan die zelfverzekerde players..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''