• Een maand na de aankomst van de Nederlandse Laura Dekker, zijn er tientallen jongeren die haar voorbeeld willen volgen. Die opkomst is te danken aan haar succesvolle wereldreis en het eerder gewonnen proces.Dit is gebleken uit een studie van de Amsterdamse universiteit. Ook groepsreizen op een zeilboot zijn erg in trek volgens touroperator Thomas Cook. Hun opbrengst is gestegen met 20% ten opzichte van vorig jaar. Laura Dekker zelf is trots, maar waarschuwt ook: "Met een zeilboot op reis gaan gebeurde vroeger nauwelijks, nu is het een echte hype. Er moet terug evenwicht komen." Wie niet genoeg kan krijgen van Laura kan haar vanaf 20 mei bewonderen in 'De wereld rond', een film over haar avontuur.


    moeten er hier nog ergens komma's bij of weg?
    Hangt het wat samen?

    Oh ja, het mocht totaal vals zijn hoor.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 18:30 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    van de Nederlandse Laura Deckers en als ik me niet vergis hoeft er geen komma achter maar daar ben ik niet zo'n crack in.
    ...proces. (spatie) dit is...

    de rest van mijn mening over de komma's ga ik niet geven want daar ben ik al helemaal niet zeker van :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik denk van wel, want ik mis niks tijdens het lezen


    -

    Peyrac schreef:
    van de Nederlandse Laura Deckers en als ik me niet vergis hoeft er geen komma achter maar daar ben ik niet zo'n crack in.
    ...proces. (spatie) dit is...

    de rest van mijn mening over de komma's ga ik niet geven want daar ben ik al helemaal niet zeker van :Y)


    ik ben ook niet goed in komma's, haat die dingen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een maand na de aankomst van de Nederlandse Laura Deckers, zijn er tientallen jongeren die haar voorbeeld willen volgen. Die opkomst is te danken aan haar succesvolle wereldreis en het eerder gewonnen proces. Dit is gebleken uit een studie van de Amsterdamse universiteit. Ook groepsreizen op een zeilboot zijn erg in trek volgens touroperator Thomas Cook. Hun opbrengt is gestegen met 20% tegenover vorig jaar. Laura Deckers zelf is trots maar waarschuwt ook: "Met een zeilboot op reis gaan gebeurde vroeger nauwelijks, nu is het een echt hype. Er moet terug evenwicht komen." Wie niet genoeg krijgt van Laura kan vanaf 20 mei naar de bioscoop. Dan komt haar langverwachte film "De wereld rond" uit.

    Ik zou zelf 'immers' welaten. Over komma's heb ik geen verstand maar je spelling wel redelijk.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:39 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    gezien die andere reacties ->:$


    -

    Mombasa schreef:
    Een maand na de aankomst van de Nederlandse Laura Deckers, zijn er tientallen jongeren die haar voorbeeld willen volgen. Die opkomst is te danken aan haar succesvolle wereldreis en het eerder gewonnen proces. Dit is gebleken uit een studie van de Amsterdamse universiteit. Ook groepsreizen op een zeilboot zijn erg in trek volgens touroperator Thomas Cook. Hun opbrengt is gestegen met 20% tegenover vorig jaar. Laura Deckers zelf is trots maar waarschuwt ook: "Met een zeilboot op reis gaan gebeurde vroeger nauwelijks, nu is het een echt hype. Er moet terug evenwicht komen." Wie niet genoeg krijgt van Laura kan vanaf 20 mei naar de bioscoop. Dan komt haar langverwachte film "De wereld rond" uit.

    Ik zou zelf 'immers' welaten. Over komma's heb ik geen verstand maar je spelling wel redelijk.


    voor die maar moet er toch een komma hoor, dat moet altijd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een maand na de aankomst van de Nederlandse Laura Deckers zijn er tientallen jongeren die haar voorbeeld willen volgen. Die opkomst is te danken aan haar succesvolle wereldreis en het eerder gewonnen proces. Dit is gebleken uit een studie van de Amsterdamse universiteit. Ook groepsreizen op een zeilboot zijn erg in trek volgens touroperator Thomas Cook, wiens opbrengst 20 % is gestegen met 20% tegenover vorig jaar. Laura Deckers zelf is trots, maar waarschuwt ook: "Met een zeilboot op reis gaan gebeurde vroeger nauwelijks, nu is het een echt hype. Er moet terug evenwicht komen." Wie niet genoeg krijgt van Laura, kan vanaf 20 mei naar de bioscoop, dan komt immers haar langverwachte film "De wereld rond" uit. Wie niet genoeg kan krijgen van Laura haar vanaf 20 mei bewonderen in 'De wereld rond', een film over haar avontuur.

    Ik ben er niet zeker van, maar volgens mij klopt dit beter.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:59 ]


    comfort in c h a o s

    Mombasa schreef:
    Een maand na de aankomst van de Nederlandse Laura Deckers, zijn er tientallen jongeren die haar voorbeeld willen volgen. Die opkomst is te danken aan haar succesvolle wereldreis en het eerder gewonnen proces. Dit is gebleken uit een studie van de Amsterdamse universiteit. Ook groepsreizen op een zeilboot zijn erg in trek volgens touroperator Thomas Cook. Hun opbrengt is gestegen met 20% ten opzichte van vorig jaar. Laura Deckers zelf is trots maar waarschuwt ook: "Met een zeilboot op reis gaan gebeurde vroeger nauwelijks, nu is het een echt hype. Er moet weer evenwicht komen." Wie niet genoeg krijgt van Laura kan vanaf 20 mei naar de bioscoop. Dan komt haar langverwachte film "De wereld rond" uit.

    Ik zou zelf 'immers' welaten. Over komma's heb ik geen verstand maar je spelling wel redelijk.

    Zo. Heb nog een aantal dingen gefixt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Zo. Heb nog een aantal dingen gefixt. :Y)


    Dank u! Tja mijn spelling is ook niet op en top.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    dit wordt'm


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    O_O blijkbaar is het Laura Dekker


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.