• Ja, dat las ik dus net. Het stond bij die reclame van op msn, snap je.
    Hier het artikel: Klik.
    Ten eerste, ik heb nog nooit gehoord van die Amerikaanse One Direction. En ten tweede, ik snap het verhaal niet zo denderend goed, maar ik hoop dat ze er snel uitkomen. Ik hou te veel van die jochies. :3
    Wat vinden jullie?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ach die 1 miljoen hebben ze zo terug verdiend.


    -

    Lol haha, fail.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Ach die 1 miljoen hebben ze zo terug verdiend.

    Ook wel waar. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dat had ik gehoord ja, maar eigenlijk faalt die Amerikaanse muziekgroep want de One Direction uit de UK & Ireland bestond eerder. Maar zover ik weet heeft die Amerikaanse One Direction de aanklacht ingetrokken :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik snap niet waarom ze dat nu pas aanklagen, je zou denken dat je dat meteen doet zodra je erachterkomt. Misschien willen ze wel gewoon gelddie amerikanen dan


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Cray schreef:
    Dat had ik gehoord ja, maar eigenlijk faalt die Amerikaanse muziekgroep want de One Direction uit de UK & Ireland bestond eerder. Maar zover ik weet heeft die Amerikaanse One Direction de aanklacht ingetrokken :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oh, wacht, blijkbaar is het andersom en is de Amerikaanse eerder gevormd. Maar dan nog, het was al eerder op twitter geweest en toen werd er gezegd dat ze gewoon zo door bleven gaan. Plus, vrijwel iedereen (ook al mogen ze ze niet) kent de One Direction uit de UK en vrijwel niemand kende de One Direction uit Amerika. Het zou ook gigantisch falen als ze dan hun namen zouden moeten veranderen... Met het hele fandom gebeuren


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Iemand op twitter "A band that no ones heard of think they have a chance of winning this when 1D are the biggest band in the world and have simon, pfft." Ik geef haar eigenlijk wel gelijk...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik las ook net dat de Amerikaanse One Direction de naam pas een jaar heeft.. Right..? Wat klopt er nu? Anyways, ik denk dat het allemaal wel goed komt *verlaat het topic voor ze het volspamt*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cray schreef:
    Oh, wacht, blijkbaar is het andersom en is de Amerikaanse eerder gevormd. Maar dan nog, het was al eerder op twitter geweest en toen werd er gezegd dat ze gewoon zo door bleven gaan. Plus, vrijwel iedereen (ook al mogen ze ze niet) kent de One Direction uit de UK en vrijwel niemand kende de One Direction uit Amerika. Het zou ook gigantisch falen als ze dan hun namen zouden moeten veranderen... Met het hele fandom gebeuren

    Dat dacht ik dus net ook.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik snap die Amerikanen wel, als je de naam eerder had, mag de Britse bij wet niet zo heten. Lijkt me best lullig als andere de zelfde naam hebben als jij. Hoewel ze er wel een beetje laat mee komen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Peetniss schreef:
    ik snap niet waarom ze dat nu pas aanklagen, je zou denken dat je dat meteen doet zodra je erachterkomt. Misschien willen ze wel gewoon gelddie amerikanen dan


    100% mee eens!


    Amor Omnia Vincit || I Can't Change

    Cray schreef:
    Iemand op twitter "A band that no ones heard of think they have a chance of winning this when 1D are the biggest band in the world and have simon, pfft." Ik geef haar eigenlijk wel gelijk...


    Populariteit maakt als het goed is niks uit in rechtzaken. Daar gaat het om de wet, niet om wie de meeste fans heeft. Maar zou zeker interessant zijn als ze hun naam moeten veranderen, gaat een boel gedoe geven 'hmm Is zoiets eerder gebeurd?


    quidquid excusatio prandium pro

    Cray schreef:
    Iemand op twitter "A band that no ones heard of think they have a chance of winning this when 1D are the biggest band in the world and have simon, pfft." Ik geef haar eigenlijk wel gelijk...
    Niet voor het een of ander, maar als jouw band er eerder was, dan heb je dus wel meer recht om die naam te houden of je nu bekend bent of niet. Moest One Direction UK maar eerst eens checken of die naam al bestond. Sorry maar ik heb geen compassie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ach, ze zullen er heus niet dood van gaan. Wat die jongentjes verdienen is niet normaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."