• Expeditie Robinson ook wel "survivor" genoemd, wordt weer uitgezonden op de engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.

    Het was een beetje kort dus hopelijk snappen jullie het wel :3

    Meiden[8]
    - Pixie Lott - AnoukXox
    - Gereserveerd voor: Aside [ avril lavigne]
    - Gereserveerd voor: xkimx124 [jade thirwall]
    - Nina dobrev - Dasskin
    -
    -
    -
    -


    Jongens[8]
    - Gereserveerd voor: ItsNiall [Niall Horan]
    - Ian Somerhalder - Dasskin
    - Gereserveerd voor: JJhamblett [JJ van Union J]
    -
    -
    -
    -
    -


    Kamp noord
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Kamp zuid
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal 5 regels vol te schrijven.
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan.


    Belangrijk:
    -We beginnen pas na een paar weken, omdat ik ook op vakantie ga en sommige mensen zitten ook met veel proefwerken enz.
    -Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    -Ik bepaal wie in welk team komt. Daar komen jullie achter door middel van een opdracht. Dat leg ik uit als presentator in het spel.
    -Jullie komen aan op het eiland waar banken klaar staan, dar gaan jullie rustig wachten tot ik [de presentator] eraan komt en de legt het jullie dan uit.
    -Als er gestemd moet worden, stuurt iedereen bij een pb waarin de naam van degene staat die geëlimineerd moet worden. Zo voorkomen we ruzies. Als ik alle stemmen he ga ik het bekendmaken. Als je eruit ligt, wordt je naar een anders eiland gebracht. Dit is een tijdelijk onderkomen, tot de serie voorbij is.


    Invullen:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk[omschrijving+foto]:
    Karakter:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 15:44 ]

    mag ik een meisje reserveren?
    en het moet een echte beroemdheid zijn toch?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Tuurlijk :)
    En ja, een echte beroemdheid.

    Ik wil graag meisje reserveren

    Ik reserveer een jongen (niall horan):Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jullie staan erbij ;)

    Btw, bestond er niet al een keer zo'n rpg?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ja, maar daar word niet meer op gereageerd en volgens mij heeft hij ook een slotje ..

    Ik wil btw danielle peazer

    Ok, ik zal het erbij zetten

    ik wil Avril Lavigne
    : )


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    voor de mensen die zich nog gaan aanmelden.. Kijk goed of je beroemdheid wel ter beschikking is! En vergeet niet om het invullijstje ook echt in te vullen!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 14:15 ]


    Naam: Nina Dobrev.
    Eventuele bijnaam: Ni, Na, Ninnatje.
    Leeftijd: Damn moet ik even opzoeken ><.
    Uiterlijk:




    Nina heeft lange bruine haren die haar perfecte hartvormige gezicht omlijsten. Haar Donkerbruine ogen maken het geheel af. Ze is niet heel lang, maar slank, Haar lichaam is sportief gebouwd en daarom dus is ze dus lenig.
    Karakter: Nina is een vrolijk en spontaan meisje dat overal wel de lol van inziet. Ze is totaal niet mensenschuw en wil het liefst met iedereen vrienden worden, geheimen zijn veilig bij haar. Maar wee je gebeente als je haar vrienden wat aan doet. Ze is dan in staat om gemeen te zijn, iets wat je niet van haar zou verwachten.
    Extra: -Nothing Yet-


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik zet je er erbij:)

    Naam: Artiestennaam : Pixie Lott [haar echte naam is Victoria Lott]
    Eventuele bijnaam: Pixie
    Leeftijd: 22

    Uiterlijk[omschrijving+foto]:



    Victoria heeft mooie blonde golvende haren. Ze heeft diepbruine ogen waarin iedereen verdrinkt. Die ogen worden perfect omlijst met mooie lange wimpers. Ze heeft ook nog een mooie glimlach waarmee ze alles voor elkaar kan krijgen. Met haar 1.70 is ze niet zo groot en zit ze net onder de gemiddelde vrouwenlengte, maar Victoria trekt zich daar niets van aan en draagt vooral hakken. Ze is slank, maar heeft alles wel op de goede plek zitten. Ze is een stoer meisje, maar heeft toch wel een echte meisjes smaak en draagt meestal dingen zoals jurkjes of rokjes.
    Karakter: Victoria lijkt als je haar ziet een heel lief meisje en dat is ze ook, maar je moet de bitch in haar niet wakker maken. Victoria is iets terug gehoudener en stapt niet zo snel op mensen af. Toch heeft ze heel veel vrienden door haar lieve uiterlijk. Daar vallen mensen voor. Je kan Victoria vertrouwen en ze zal altijd voor je klaar staan. Aan haar heb je een goede vriendin. Ze staat heel positief in het leven en is erg vrolijk, maar ze is ook erg prikkelbaar en word snel boos. Victoria is dus niet echt iemand om ruzie mee te zoeken.
    Extra: Ze wilt heel graag een tattoo, maar heeft er nog geen..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 15:16 ]

    Naam: Ian Somerhalder.
    Eventuele bijnaam: Ian.
    Leeftijd: 23.
    Uiterlijk:


    "GheGhe You See?"


    "Rawr"


    "Daddy's Big Boy."

    Ian heeft donkerbruin haar, met zulke donkerbruine ogen dat ze bijna zwart lijken. Hij is lang, een meter negentig en gespierd. Niet het normaal gespierd, maar het sportschool gespierd.
    Karakter: Vrolijk, maar sommige opmerkingen kunnen sarcastisch over komen.
    Extra: -Rookt

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 15:36 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.