• Hallo lieve mensen,

    Na veel ongeluk in de liefde, mislukte dates, fake jongens van Quizlet en jongens die je niet zien staan heb ik eindelijk iemand gevonden. Sinds 24 maart zijn Destined en ik samen (H) We hebben het even stil gehouden, maar ik wilde het nu algemeen bekend maken. We hebben elkaar via Quizlet leren kennen en het klikte meteen tussen ons. We gingen al snel verder praten en twee weken later was onze meeting al. In het echt klikte het ook heel erg tussen ons. Daarom zijn wij een koppeltje geworden! Dus Quizlet heeft er weer een nieuw stelletje bij. Ik ben echt heel blij met hem, hij behandelt een meisje zoals ze behandelt wil worden. :) Hij maakt me ontzettend gelukkig! Ik ben Quizlet er heel erg dankbaar voor dat ik hem heb leren kennen. (flower)
    Dat wilde ik jullie gewoon even melden. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gefeliciteeerd!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    XChobitsX schreef:
    Dat is echt lief!!! (: Gefeliciteerd!!


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Inviolable schreef:
    Gefeliciteerd (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Awh, wat leuk! Gefeliciteerd! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aw, gefeliciteerd (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    gefiliciteerd (:

    Gefeliciteerd (flower)
    veel geluk samen

    Gefeliciteerd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben heel erg blij voor je lieverd. Gefeliciteerd(K)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Square schreef:
    Gefeliciteerd. ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Weet je hoe leuk!
    Gefeliciteerd (:


    Miep

    Penelopy schreef:
    Ik ben heel erg blij voor je lieverd. Gefeliciteerd(K)


    Dankjewel Sammie (H)


    En de rest natuurlijk ook bedankt. Echt leuk dat jullie zo reageren :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gefeliciteeeerd! :'D


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Gefeliciteerd ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ken hem!
    Anyway, dat had ik nooit achter jullie gezocht, maar toch gefeliciteerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt