• Het is alweer bijna zomervakantie, dat betekent dat ik nog maar even hoef te stressen om school en daarna 7 weken vrij ben. En dat betekent dat die lange opgehouden creativiteit er maar eens uitgelaten wordt! Ik heb het zo druk gehad met school, dat ik gewoon niet de concentratie heb gehad om ook maar iets te schrijven, dus dan maar alles in de vakantie. Een verhaal zal ik Q posten, de andere houd ik voor mezelf en ga ik misschien wel uitgeven (who knows...).
    Het verhaal hier op Q wordt een horror/thriller, wat ik gewoon een geweldig genre vind om te schrijven. Het wordt een mindfucker, misschien wel wat ziek hier en daar, maar dat zie ik in de loop van het verhaal wel weer. Zie hier, mijn tijdsbesteding voor deze vakantie:




    The stained lips opened, gasping for air.
    They looked like butterflies, red butterflies.
    She giggled.

    "So beautiful," she mused,
    Softly stroking the blond locks
    And imagining them to be sunbeams.

    Blood spilled from those butterfly-like lips.
    The face contorting with pain and body twisting violently
    While the knife was still embedded between the shoulders.
    Her victim went completely still as dead took its soul,
    While she quietly hummed a lullaby



    Een samenvatting geven is een beetje lastig, dan verklap ik namelijk al het hele plot of het klinkt heel saai en normaal. Story begint waarschijnlijk over een week, dan is mijn toetsweek afgelopen. So, what do you guys think?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 13:27 ]


    From these ashes, I will rise

    Het klinkt eigenlijk wel interessant. Ik heb een groot voorkeur aan horror/thriller stories dus ik zou hem graag willen lezen.
    "Her victim went completely still as dead took its soul," = Her victim went completely still as death grasped its soul.

    Will it be in English?

    Je link doet het niet?


    Pretty is just a pretty word.

    Goede link:
    Delirium | OP.
    Ik neem wel even een kijkje :]


    The odds are néver in our favor.

    CURLYMONSTER schreef:
    Je link doet het niet?

    Sorry, ik zie het nu pas, verkeerde link. Is verbeterd (:


    From these ashes, I will rise

    Loveless schreef:
    Het klinkt eigenlijk wel interessant. Ik heb een groot voorkeur aan horror/thriller stories dus ik zou hem graag willen lezen.
    "Her victim went completely still as dead took its soul," = Her victim went completely still as death grasped its soul.

    Will it be in English?

    Soms vraag ik me af hoe ik ooit TTO doe, als ik nog steeds dit soort fouten maak :') Blame my tired mind.
    Het verhaal wordt geschreven in het Nederlands.


    From these ashes, I will rise

    Hmm , ik denk dat ik een abo neem ! :)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Hé, dat is een titel die ik al heel lang in mijn achterhoofd heb voor een ander OP verhaal. (cat)
    Niet dat dat verder een erg nuttige opmerking is, heh. Maar je zou het kunnen opvatten als een compliment, denk ik - ik vind je titel zo goed dat ik zelf ook al van plan was hem te gebruiken. :'D And I like your cover, btw. Beetje creepy.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    YourWolfLove schreef:
    Hmm , ik denk dat ik een abo neem ! :)

    Dank je wel!
    Square schreef:
    Hé, dat is een titel die ik al heel lang in mijn achterhoofd heb voor een ander OP verhaal. (cat)
    Niet dat dat verder een erg nuttige opmerking is, heh. Maar je zou het kunnen opvatten als een compliment, denk ik - ik vind je titel zo goed dat ik zelf ook al van plan was hem te gebruiken. :'D And I like your cover, btw. Beetje creepy.

    Dank je! Ik vind het ook wel een erg mooie titel. Ik was eigenlijk naar het kijken voor een naam voor de hoofdpersoon en stuitte toen op deze wel erg mooie titel. Hij is heel mooi, maar ook wel duidelijk in waar het verhaal over gaat.
    Het blijft natuurlijk een horror/thriller, dus als ik bloemetjes en regenboogpony's als cover zou doen... Eigenlijk wel een leuk idee. Misschien voor de volgende horror :')


    From these ashes, I will rise

    Threnody schreef:
    (...)
    Soms vraag ik me af hoe ik ooit TTO doe, als ik nog steeds dit soort fouten maak :') Blame my tired mind.
    Het verhaal wordt geschreven in het Nederlands.

    It's okay! I just wanted to help.
    Ik zou het best stoer vinden als je het ook verder in het Engels zou schrijven :3
    Abo!

    Je cover is echt geweldig.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Loveless schreef:
    (...)
    It's okay! I just wanted to help.
    Ik zou het best stoer vinden als je het ook verder in het Engels zou schrijven :3
    Abo!

    I know, I know (;
    Ik moet nog even kijken hoe ik het ga schrijven. Straks begin ik gewoon in het Engels met schrijven en dan wordt de story in het Engels. Of ik doe beide. Normaliter schrijf ik in het Nederlands, dus ik zie wel hoe goed ik eruit kom.

    Requille schreef:
    Je cover is echt geweldig.

    Bedankt!


    From these ashes, I will rise

    Proloog staat inmiddels online voor de nieuwsgierige mensen! Ik twijfel nog of ik het in het Engels of in het Nederlands zal doen.
    Proloog
    Verder zal ik niet meer in dit topic waarschuwen voor nieuwe hoofdstukken, dus als je nieuwsgierig bent of meer wilt lezen is het handiger als je een abo neemt.


    From these ashes, I will rise

    Je cover is echt geweldig en je hebt er weer een nieuwe lezer bij!;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Je cover is echt geweldig en je hebt er weer een nieuwe lezer bij!;D

    Heel erg bedankt!


    From these ashes, I will rise

    Geloof me, mensen die TTO doen maken soms de domste fouten in het Engels, ik heb ervaring :')
    Maar het klinkt gaaf, dus ik ga zeker even kijken ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.