• Ik ga binnenkort weer eens shoppen in Antwerpen en vroeg me af of er hier iemand is die me kan vertellen of er in de straatjes buiten het centrum leuke winkels zitten. Ik houd vooral van het soort kleding waar je hieronder wat afbeeldingen van ziet en ik ben dol op schattige roesjes, kantjes en stippeltjes.
    Aangezien ik maar weinig winkels ken waar ze de spullen verkopen waar ik naar zoek, zou ik het fijn vinden als iemand me hier kan zeggen waar in Antwerpen ik een leuke shop kan vinden waar ze de kleding verkopen die ik leuk vind.




    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat 2e shirt heeft 'n vriendin van mij (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pull and Bear misschien?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Pull and Bear misschien?

    Ik heb net even op de site gekeken en de kleding die ik gezien heb ziet er heel leuk uit. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben slecht met kledij.
    Ik zou zeggen; loop alle winkels eens in en uit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik in Antwerpen ben is het vooral voor de Pull and Bear, Forever 21, en dan eventueel de Pimkie, Zara & H&M.
    Maar normaal gezien in die eerste 2 zal je wel genoeg vinden, in Forever 21 is het wel wat zoeken want het is daar echt enorm (nuja, toch naar wat ik gewoon ben van winkels).


    effort never betrays you

    Als eens in de kammenstraat gekeken? geen idee wat ze daar hebben hangen, 'k weet alleen dat het mijn smaak niet is, maar misschien wel de jouwe =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Appels


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    de bovenste twee vind je gemakkelijk bij Pull&Bear , springfield , Urban Outfitters , of dat soort stuff (:
    van de winkeltjes buiten de Meir weet ik niet echt veel van , ik kom niet zo vaak in Antwerpen.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.