• Tegenwoordig staat in de inleiding van een verhaal (tenminste, ik noem dat de inleiding, aangezien je de informatie over je verhaal kan zetten en op de hoofdstukken kan klikken) meestal alleen een stukje song tekst. Ben ik de enige die dat ongelofelijk verwarrend vind en niet aantrekkelijk, aangezien ik dan niet weet waar het verhaal over gaat?

    ik heb dat nu ook wel, maar ik heb het gevoel dat als ik daar mijn korte inhoud zet, het voorspelbaar wordt, en zo kan ik de verhaallijn nog steeds veranderen. Trouwens, het stukje dat er bij mij staat, beschrijft het verhaal wel hoor (;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    ik heb dat nu ook wel, maar ik heb het gevoel dat als ik daar mijn korte inhoud zet, het voorspelbaar wordt, en zo kan ik de verhaallijn nog steeds veranderen. Trouwens, het stukje dat er bij mij staat, beschrijft het verhaal wel hoor (;

    Als ik dat ooit zie (ik lees nooit verhalen) wil ik het verhaal al niet meer lezen. Verschrikkelijk vind ik dat.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dymphna schreef:
    ik heb dat nu ook wel, maar ik heb het gevoel dat als ik daar mijn korte inhoud zet, het voorspelbaar wordt, en zo kan ik de verhaallijn nog steeds veranderen. Trouwens, het stukje dat er bij mij staat, beschrijft het verhaal wel hoor (;


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ja, soms vind ik het ook wel een beetje verwarrend. En zoals jij zelf al zegt vind ik het ook onhandig dat ik dan niet weet waar het verhaal over gaat.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Puroisen schreef:
    Als ik dat ooit zie (ik lees nooit verhalen) wil ik het verhaal al niet meer lezen. Verschrikkelijk vind ik dat.

    ^ This exactly ja. Als je een beetje kunt schrijven, moet het ook wel te doen zijn een inleiding te schrijven die niet al te veel weg geeft.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik lees geen verhalen waar alleen maar een songtekst in de inleiding staat, negen op de tien weet je dan nog niet waar het over gaat.


    Ex astris, sciencia

    Puroisen schreef:
    Als ik dat ooit zie (ik lees nooit verhalen) wil ik het verhaal al niet meer lezen. Verschrikkelijk vind ik dat.


    Ik ben nu ook zelf voor een inleiding op mijn verhaal aan het zoeken. Er zijn liedjes, maar die wil ik niet gebruiken. Ik wil een stukje uit de Bijbel nemen. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bij mijn inleidingen is het tot nu toe meer geweest dat ik vanuit dat punt verderschreef... Ik heb nog.nooit een inleiding gehad die te veel voorspelde wat er allemaal ging gebeuren...
    Maar anders was ik het met Dymphna eens geweest...
    Maar ik vind het zelf niet vreselijk storend... Als er nog een proloog bij staat en niks anders, kan ik ermee leven...


    Deep inside, I've never felt alive

    Puroisen schreef:
    Als ik dat ooit zie (ik lees nooit verhalen) wil ik het verhaal al niet meer lezen. Verschrikkelijk vind ik dat.


    Your make-up is terrible

    Puroisen schreef:
    Als ik dat ooit zie (ik lees nooit verhalen) wil ik het verhaal al niet meer lezen. Verschrikkelijk vind ik dat.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Hm, ja, ik snap je punt wel.

    Om eerlijk te zijn heb ik dat nu ook bij een story en dat komt omdat ik niet goed kan omschrijven waar m'n story overgaat (ik weet dat dat heel stom klinkt) en dat stukje tekst dat ik heb uitgekozen, beschrijft het eigenlijk wel goed.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Puroisen schreef:
    Als ik dat ooit zie (ik lees nooit verhalen) wil ik het verhaal al niet meer lezen. Verschrikkelijk vind ik dat.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Reepicheep schreef:
    Hm, ja, ik snap je punt wel.

    Om eerlijk te zijn heb ik dat nu ook bij een story en dat komt omdat ik niet goed kan omschrijven waar m'n story overgaat (ik weet dat dat heel stom klinkt) en dat stukje tekst dat ik heb uitgekozen, beschrijft het eigenlijk wel goed.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Reepicheep schreef:
    Hm, ja, ik snap je punt wel.

    Om eerlijk te zijn heb ik dat nu ook bij een story en dat komt omdat ik niet goed kan omschrijven waar m'n story overgaat (ik weet dat dat heel stom klinkt) en dat stukje tekst dat ik heb uitgekozen, beschrijft het eigenlijk wel goed.


    comfort in c h a o s