• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [GOD heb ik weer, ben het vergeten --]

    Ashleigh
    'Nu heb ik dus medelijden met die jongen,' mompelt Liam. Hij staat op en steekt zijn handen uit. 'Komop, pak ze maar aan, het is nu of nooit,' grijnst hij vrolijk. Ik grinnik even en trek mezelf aan zijn handen omhoog. 'Dus maar opzoek gaan naar eten zodat je buikje blij wordt?' vraag ik lachend waarna ik in zijn buik prik.

    [awww ): Goed nadenken ^^]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ze prikte in mijn buik waardoor ik een vage beweging maakte. Holy mother of God, ze had mijn zwakte gevonden. "Ja" grinnikte ik nerveus. Ze mocht het niet door hebben, anders zat ik in de problemen.

    Ashleigh
    Ik lach zachtjes als Liam een grappige beweging maakt. 'Ja,' grinnikt hij. 'Hmmm, je kan dus niet tegen buikprikken,' zeg ik nadenkend. Ik ga dichterbij hem staan en prik nog een paar keer plagend in zijn buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Opnieuw maakte ik een vage beweging. God damn it, ze had het door. Natuurlijk had ze het door. "Nee" zei ik dramatisch, "Ik doe alles voor je !" riep ik erachter. Wow, had ik net gezegd àlles ? Damn.

    Ashleigh
    Liam maakt nog een rare beweging. 'Nee,' zegt hij dramatisch. 'Ik doe alles voor je!' voegt hij er aan toe. Ik lach zachtjes. 'Álles als ik maar stop met prikken?' grinnik ik. 'Noem een paar voorbeelden,' zeg ik waarna ik hem weer prik.

    [Hehe, zou grappig zijn als Starbucksgastje er aan zou komen xd]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha ja ;P]

    Liam

    Nog een prik, nog een vage beweging. "Uh", ik begon te lachen aangezien het redelijk een kieteleffect gaf, "Je dragen, je een knuffel geven", ze stopte niet en bleef verderdoen, "Echt alles !" schreeuwde ik.

    Ashleigh
    Liam begint te lachen. 'Je dragen, je een knuffel geven. Echt alles!' roept hij. 'Hmmm, je mag me wel dragen,' grinnik ik.

    [Dus, iemand die Starbucksgastje even wil spelen a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Oeh, dat viel nog mee. Gelukkig maar. "Hoe ?" vroeg ik dan, "Je kan op mijn rug, maar je kan ook als een baby'tje gedragen worden" grinnikte, "Of je kan ook nog in mijn nek zitten, dat vind ik ook niet erg".

    Ashleigh
    'Hoe vraagt,' Liam. 'Je kan op mijn rug, maar je kan ook als een baby'tje gedragen worden,' grinnikt hij. 'Of je kan ook nog in mijn nek zitten, dat vind ik ook niet erg,' zegt hij nog. Ik denk even na. 'Hmmm, doe maar als een baby'tje,' zeg ik geamuseerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Die starbucks gast kan niet op het terrein komen ^^. En hoeveel mensies zijn er online? Maybe kunnen we dan Truth or Dare doen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Zoals u wilt Madame" zei ik grijnsend. Ik liep naar haar toe en bukte me wat. Ik legde mijn arm ter hoogte van haar knieholtes en ook 1 op haar onderrug. Zo tilde ik haar op en ging weer staan. Ik glimlachte liefjes naar haar, "Waar wil je naartoe ?".

    [Awww jammer ):]

    Ashleigh
    'Zoals u wilt madame,' grijnst Liam. Hij loopt naar me toen en tilt me op waarna hij lief glimlacht. 'Waar wil je naartoe?' vraagt hij. Ik denk even na. 'Misschien kunnen we terug naar het feest? Daar hebben ze vast wel iets te eten voor jou,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ ben er weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    Eten. Mijn ogen werden groot waarna ik direct begon te lopen. Ja, ik had honger, face it. Ik was er al rap en zette haar neer bij de hapjestafel. Ik nam wat eten en begon er smakelijk van te eten. Aah, eindelijk, eten !