• Ik vind dus al een tijdje een jongen leuk, B. Hij zit een jaar hoger dan ik (in de vijfde dus) en is de beste vriend van mijn broer, en daar ken ik hem dus van. Gisteren is mijn broer er uiteindelijk achtergekomen dat ik hem leuk vind en hij heeft gezegd dat ik er dan maar werk van moet maken omdat hij denkt dat B. mij wel ziet zitten maar nog nooit interesse in me heeft getoond omdat ik het zusje van zijn beste vriend ben en hij denkt dat hij dat niet kan maken.
    Nu vraag ik me dus af... Hoe kan ik B. laten merken dat ik hem leuk vind? We spreken elkaar eigenlijk bijna nooit... Mijn broer zegt dat ik hem gewoon mee uit moet vragen, maar ik ben bang dat ik dan echt voor schut sta.
    Wat zouden jullie doen, en wat voor ervaringen hebben jullie hier mee? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Stuur hem een anonieme liefdesbrief. Hopen dat het niet zo eindigde zoals bij mij. goodluck


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mhihi, iets met je broer afspreken dat hij B mee naar huis neemt, je broer gaat even de kamer uit et víola?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sluipvoet schreef:
    Stuur hem een anonieme liefdesbrief. Hopen dat het niet zo eindigde zoals bij mij. goodluck


    Lol, dan lacht hij me zeker weten uit, zo'n type is het wel :3

    @Biologist: en dan? D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Door met hem te gaan praten? (cat)


    -

    Defensive schreef:
    (...)

    Lol, dan lacht hij me zeker weten uit, zo'n type is het wel :3

    @Biologist: en dan? D:


    Nou, en dan praten jullie wat. (:
    Het moet ergens beginnen. Als jullie eenmaal Anschluss hebben, gaat het makkelijker om hem een keer mee te vragen naar bijvoorbeeld de stad of iets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zin in pizza en daarna een potje neuken, of hou je niet van pizza?
    Haha. Nee sorry, geen idee:p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    "Mijn horloge zegt dat jij geen kleren meer aanhebt. OH JEE! HIJ STAAT EEN UUR VOOR!"

    Vraag hem gewoon mee uit? "Zeg, -naam-, heb jij een keer zin om -iets- met mij te gaan doen? Lijkt me hartstikke leuk." en: "Oh ja, mijn nummer is -nummer-, mag ik het jouwe ook even?"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Veel met hem praten, lijkt me, zodat je elkaar wat beter leert kennen. Dan gaat het vast allemaal wat gemakkelijker. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gewoon met hem babbelen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb eigenlijk totaal geen ervaring, maar wat ik zou doen is:

    Als hij een x bij jullie thuis is, dan moet je de 1e x dat je hem ziet een glimlach geven. Daarna wanneer je broer er even niet bij is, dan vragen of je zijn ping/whatsapp mag, of gwn zijn nummer.. En dan later via whatsapp praatje maken.. Lijkt mij iets makkelijker..

    ghehe heb totaal geen ervaring:$ *schaamte*

    ilovebiebzz schreef:
    Ik heb eigenlijk totaal geen ervaring, maar wat ik zou doen is:

    Als hij een x bij jullie thuis is, dan moet je de 1e x dat je hem ziet een glimlach geven. Daarna wanneer je broer er even niet bij is, dan vragen of je zijn ping/whatsapp mag, of gwn zijn nummer.. En dan later via whatsapp praatje maken.. Lijkt mij iets makkelijker..

    ghehe heb totaal geen ervaring:$ *schaamte*


    Ik heb vandaag op school een praatje met hem gemaakt en we hebben elkaar toegevoegd op DrawSomething, zo'n spelletje op de smartphone. En toen vroeg hij mijn nummer aan mn broer om te vragen wat ik getekend had :') maar wat nu?
    Ik heb hier zelf ook geen ervaring mee, haha. Niet met proberen een jongen te versieren :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik heb vandaag op school een praatje met hem gemaakt en we hebben elkaar toegevoegd op DrawSomething, zo'n spelletje op de smartphone. En toen vroeg hij mijn nummer aan mn broer om te vragen wat ik getekend had :') maar wat nu?
    Ik heb hier zelf ook geen ervaring mee, haha. Niet met proberen een jongen te versieren :')


    mmm ik zou nu ff gwn paar dagen drawsomething spelen met hem.. En misschien heeft hij twitter? Moet je hem daarop followen... Maar ik neem aan je hebt nu een praatje via w'app/ping gemaakt? Als je dat dus gedaan hebt, moet je gewoon volgende dag weer random gesprek beginnen, en net alsof doen dat je niet weet wat hij heeft getekend. Nadat gedaan te hebben zou ik gewoon wat random vragen stellen, en gewoon praten net als dat je tegen andere vrienden praat, hoe moeilijk dat ook is. OF Vraag aan je broer of hij misschien iets kan regelen.. HOOP DAT JE HIER WAT AAN HEBT! SUCCES!(flower)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:11 ]

    Eerst en vooral met hem in contact proberen te komen (: en nu je broer ervan weet kan die misschien iets regelen?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kan je broer niet een goed woordje voor je doen? Het er eens over hebben dat je iets heel goed kan ofzo? Of als ze het over iets hebben wat ze leuk vinden dat hij zegt 'mn zusje vindt dat ook leuk, misschien kunnen we het samen met d'r doen' ofzoiets? Ik ben ook niet zo goed in liefdesdingen, maar ik denk dat je klein moet beginnen. Zorg eerst dat je af en toe een praatje maakt en als het een beetje klikt, stel dan voor om eens iets samen te gaan doen en na een aantal keren zal dat misschien wel echt een date worden en bloeit er iets moois op. Good luck!


    “Love is a contradiction.”

    Misschien is het beter als je het gewoon zegt want als.het slecht afloopt dan is het zo, als het goed afloopt ben je blij en als je niks doet en als hij dan iemand anders heeft moet je is tegen jezelf zeggen: dat had ik kunnen zijn als ik het gedurft had om hem te zeggen wat ik voor hem voel! Hopelijk ben je hier wat mee en praat vooral veel met hem enzo... Vertel je ajb of er iets van gekomen is??!!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:25 ]


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.