• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Dat betekend nog niet dat je er niet prachtig uitziet,' zeg ik. 'Volgens mij zie jij er nog prachtig uit als je een jutten zak draagt maar volgens mij jeukt dat ook behoorlijk.'
    Ik kijk naar de glimlach. Dit meisje had het voor elkaar gekregen om mij voor haar te laten vallen.


    Remember to be ridiculous.

    [Siënna mag nu draain hé :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Crystallized schreef:
    Siënna

    Rimpels? Oh, nu gaat hij te ver. De eerste de beste keer dat hij aan de beurt komt, ga ik de ergste vraag of opdracht ever bedenken. Just like I said, I'll get my revenge. 'Lach maar. Nu kan het nog.' Grinnik ik met een wraakzuchtig ondertoontje. Ik draai de fles. Hij komt uit bij... Sven.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Marylinn

    ''Mary, had je mijn hoodie ook nog?'' vroeg Sven, en ik keek hem even aan. ''Eh- Ja, die had ik er onder aan'' ik krabte even aan mijn achterhoofd. ''Ik had het koud'' glimlachte ik toen naar hem.
    ''Slijmbal'' mompelde ik naar Jason, en grinnikte toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [MWHAHA. Als Siënna een opdracht mag kiezen voor Sven, kan het nog leuk worden voor onze Bennie lief. En hij was net al jaloers... :Y) Oeh en ook een beetje voor Mary. Dramaaa.]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jason
    'Alsof dat jou wat uitmaakt,' zeg ik. 'Ik hou van je en dan geef ik nogal veel complimentjes.'
    Ik druk mijn lippen kort op de hare en vlecht mijn vinger in de hare.


    Remember to be ridiculous.

    Siënna

    Met een grote grijns kijk ik naar Sven en vanuit mijn ooghoeken even naar Ben. Ik zei toch dat ik mijn wraak zou krijgen? Nou, wraak zal er zeker plaatsvinden. Als Ben net al jaloers was omdat Sven me opving... 'Truth or Dare?'

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:22 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sven.

    "Siënna heb je nou al ged- Ow, wacht.." Het laatste zeg ik iets langzamer en kijk naar de fles. "Fuck" Mompel ik en zet mijn kaken een paar keer op elkaar wat een irritant geluid geeft. Tja, als ik mijn pilletjes niet heb ingenomen kan ik nogal irriterend zijn en druk. Vooral druk. "Truth or Dare?" Vraagt Siënna dan. "Eh, laten we eens Dare doen" Zeg ik. Ik ben nu toch al zo druk als de pest.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Tss, iemand hier -Crystallized- heeft een slecht karakter.]

    [MWOEHAHHA. Moest iemand hier -xHaribo- maar niet zo'n opdracht kiezen. ^^]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Leuke vriendin heb je als die als wraak met iemand anders gaat zoenen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wie heeft het over zoenen? Ik ga denk ik iets anders doen. Weet nog niet wat, als Ben maar ff jaloers is vind ik het best. xd]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:27 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Marylinn

    Ik grijnsde even, en toen hij zijn lippen op de mijne drukte kuste ik gewillig terug. ''Het maakt me inderdaad niks uit'' grinnikte ik, en ik keek hem even aan.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:28 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hmmm... wat zal ik voor opdracht doen? Waar zou Ben jaloers van worden, maar niet zoenen?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Oehja, don't forget about Liam (: Anders zit hij daar maar, ;P]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt