• Oké, ik ga morgen met sportdag kajakken, maar er is één klein probleempje: ik ben nog nooit gaan kajakken.
    Naar 't schijnt gaat 't morgen echt een hondenweer worden, en ik heb totaaaal geen idee hoe ik me moet kleden om te gaan kajakken.

    Heeft iemand hier wel ervaring mee?
    Zo ja, wat is de beste kledij die je kan dragen? En wat mag ik absoluut niet vergeten mee te nemen?
    Alvast bedankt !


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Bikini denk ik?


    Me so good.

    Ik heb het twee keer gedaan, maar dan in de zomervakantie in het warme Frankrijk, dus ik denk niet dat ik je echt verder kan helpen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Dat heb ik vorige zomer gedaan, hilarisch :'D. Constant vaarde ik de kant in, raakte ik mijn peddel kwijt en stootte ik mijn hoofd tegen een tak. 't Was toen lekker weer en ik zat gewoon in een short en een hemd, maar daar lijkt het me nu te koud voor. Ik zou sowieso wel extra kleding meenemen want, als je kajakt op mijn niveau tenminste, raak je echt doorweekt :').


    i put the fun in funeral

    Gewoon een bikini en daarboven een trainingsbroek?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb dat nog gedaan en toen had ik een trainingsbroek aan en een regenjas. Een jeans gaat plakken als die nat wordt. Doe gewoon losse kledij aan die je gemakkelijk weer kan uit doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een waterdichte rugzak met een handdoek en extra kleding! (en een flesje drinken voor onderweg + een kleine snack kan ook erg handig zijn, als je ineens erg moe wordt)
    En verder iets wat je warm houd, maar toch niet te dik/zwaar is en soepel beweegt. Want als je nat wordt, zit je er toch een poosje in tot je weer aangekomen bent. (cat)
    Trek desnoods een regenpak en laarzen aan, als het echt zulk slecht wordt. Misschien iets minder stijlvol, but who gives a fuck en je wordt minder snel ziek ook.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:51 ]


    Til hug og blod.

    Als je het echt niet kunt en het gaat regenen is het enige wat je echt echt echt nodig gaat hebben een regenjas. En zorg dat je die droog houd van binnen, dus doe die gelijk helemaal toe. Verder, je broek zal sowieso wel nat worden, dus je kan al even goed gewoon in een bikini broekje gaan, en trui's zijn warm, maar die zou ik toch alleen maar aanhouden als je zeker bent dat je je bovenlichaam droog kan houden, want een natte trui is veel kouder dan geen trui.


    effort never betrays you