• Op school moeten wij altijd hele lange en ingewikkelde projecten maken. Waar je minstens wel een halfjaar voor nodig hebt om ze af te krijgen. Dus na veel inspanning en tijd had ik er dan eindelijk één af gemaakt tijdens mijn vrije tijd op stage. Nu ik dus naar school moet is hij dus per ongeluk verwijderd! (En het raarste is dat ik me het niet eens meer kan herinneren dat ik hem per ongeluk verwijderd heb.)

    Dus nu baal ik natuurlijk als een stekker, Pff!

    Om dit topic nuttig te houden, wie heeft er nog meer zoiets meegemaakt?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    da's echt kut!
    ik heb dat ook een keer gehad, het was maar een klein project. Dus toen heb ik me ziek gemeld en hem opnieuw gemaakt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Heb ik ook wel al eens meegemaakt.
    Spijtig genoeg was het een groepswerk en deed ik net het einde, gewoon de lay-out. Bam. Weg.
    Da's echt wel balen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had dat gister met mijn samenvatting van algemene psychologie. Ik had hem opgeslagen, maar de laptop was uit zichzelf aan het updaten opeens. Al mijn word-bestanden werden gesloten en toen ik er achter zocht, vond ik hem niet.
    Ik had het internet ingezet en na 2u heb ik mijn samenvatting teruggevonden. Ik was enorm blij!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Trouwens, als het gewoon verwijderd is, kun je in je prullenbak kijken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Trouwens, als het gewoon verwijderd is, kun je in je prullenbak kijken. =)


    Heb ik al gedaan, maar daar zit hij ook niet in. Dus ik vrees helaas dat ik hem helemaal opnieuw moet maken.. Gelukkig maar dat je jouw samenvattig wel hebt kunnen vinden.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Een keer in de eerste en nu weer
    Heel mijn Spaans project waar ik al het hele schoojaar mee bezig ben is weg

    Succes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shortie schreef:
    (...)

    Heb ik al gedaan, maar daar zit hij ook niet in. Dus ik vrees helaas dat ik hem helemaal opnieuw moet maken.. Gelukkig maar dat je jouw samenvattig wel hebt kunnen vinden.

    Staat het in Word? Anders kun je net zoals ik -op een gekke manier- in de map AppData zoeken naar een automatische opslag-bestand zoeken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat heb ik twee keer gehad, één keer bij een project biologie en één keer bij een powerpoint. Beide moest ik het in een kwartier rond half twaalf af maken. Ik heb mijn laptop nog nooit zo gehaat. (cat)


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Scandal schreef:
    (...)
    Staat het in Word? Anders kun je net zoals ik -op een gekke manier- in de map AppData zoeken naar een automatische opslag-bestand zoeken.


    Mhm, dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik zou zodra ik terug kom van school meteen even gaan kijken. Bedankt voor de tip!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Scandal schreef:
    (...)
    Staat het in Word? Anders kun je net zoals ik -op een gekke manier- in de map AppData zoeken naar een automatische opslag-bestand zoeken.


    Ik heb hem helaas niet meer kunnen vinden. Alleen een paar word bestandjes van dat project. Dus het is toch iets. Toch hartstikke bedankt voor het meedenken! Ik ga hem morgen proberen weer af te krijgen, het is een hoop werk. Maar ik weet tenminste hoe het moet nu.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie