• Ik weet niet of hij hier hoort maar goed.
    ik klikte op een topic en tussen het begin post en de rest van de post stond er reclame, is het jullie ook opgevallen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tule schreef:
    Blijkbaar zei Rutger ook ooit eens dat het komt doordat mensen een één of ander programma/site gebruiken? Ik ben even de naam kwijt Hoe meer mensen die gebruiken, hoe meer reclame de rest krijgt...

    Addblocker?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    (...)
    Addblocker?

    Dat, ja ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    (...)
    Dat, ja ;]

    nu voel ik me schuldig, terwijl ik weet dat ik niet de enige ben die het heeft.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tule schreef:
    Blijkbaar zei Rutger ook ooit eens dat het komt doordat mensen een één of ander programma/site gebruiken? Ik ben even de naam kwijt Hoe meer mensen die gebruiken, hoe meer reclame de rest krijgt...

    Ja dat kan kloppen, maar waarom is er überhaupt reclame gekomen. Q heeft dat nooit nodig gehad, dus waarom nu opeens wel?
    Natuurlijk, eentje op een niet zo heel erg storende plek vind ik niet erg. Rutger moet ook geld verdienen, maar nu word het vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tule schreef:
    Blijkbaar zei Rutger ook ooit eens dat het komt doordat mensen een één of ander programma/site gebruiken? Ik ben even de naam kwijt Hoe meer mensen die gebruiken, hoe meer reclame de rest krijgt...

    AdBlock ?

    Peetniss schreef:
    (...)
    nu voel ik me schuldig, terwijl ik weet dat ik niet de enige ben die het heeft.

    Ik juist niet. Ik heb geen zin reclame, als ik dat wil kijk ik wel TV :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik juist niet. Ik heb geen zin reclame, als ik dat wil kijk ik wel TV :W

    Ja, maar jij bent ook gewoon GM ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik merk al die reclame nooit, door adblock :D

    Als Ik dat nou ook kon gebruiken om rpgs weg te filteren van het forum... :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Tule schreef:
    (...)
    Ja, maar jij bent ook gewoon GM ;]

    Daarvoor gebruikte ik Adblock en zal het na mijn GM ook weer gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou zeg, ik vind het toppunt toch wel op YT waar ze midden in het filmpje stoppen voor reclame! (finger)

    OT: sorry, maar ik heb er geen last van, toch kan ik me wel een beetje indenken dat het vrij irritant is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Nou zeg, ik vind het toppunt toch wel op YT waar ze midden in het filmpje stoppen voor reclame! (finger)

    Daar heb ik een andere extensie voor:Y)

    OT:ik heb om goed te zijn voor Q mijn AdBlock hier uitgezet en klik ook af en toe


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Wiosna schreef:
    (...)
    Daar heb ik een andere extensie voor:Y)

    OT:ik heb om goed te zijn voor Q mijn AdBlock hier uitgezet en klik ook af en toe


    Huh watblief zei u?!?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Huh watblief zei u?!?

    Ik zocht bij de Crome webstore naar Youtube en daar waren heel veel handige extensies


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Wiosna schreef:
    (...)
    Ik zocht bij de Crome webstore naar Youtube en daar waren heel veel handige extensies


    Oh. Maar wat is een extensie? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Oh. Maar wat is een extensie? O.o

    Een soort extra zoals AdBlock


    Mijn username is een kopje, geen plaat