• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Heel mooi, echt heel mooi. Zo ongelofelijk stijlvol en sjiek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg it's gorgeous! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind die jurk heel mooi!
    Maar voor een bruiloft is die jurk voor mij te donker. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Niceee :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik denk meteen aan de kaft van het boek Fallen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Perfectt, wauww :9~

    Ohhhhh my :9~
    Als je dat gaat dragen dan ga ik bezwaar tegen het huwelijk geven omdat ik verliefd op je ben :9~ [/benikstiekemal(bloos)]


    Life is hard and then we die

    Bruidstaartjurk in het zwart o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    I fucking love it :9~


    -

    Neh, niet mijn ding. Ik wil niet trouwen ik het zwart, ik neem gewoon wit of crème kleurig, mocht ik ooit trouwen (A)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind hem prachtig! Ik zou hem zelf misschien aandoen bij mijn bruiloft, ook al ben ik redelijk traditioneel als het om zulke dingen gaat. (:


    All was well.

    Waaw, die is echt gaaf (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik wil niet in donker trouwen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Betrayal schreef:
    Ik vind die jurk heel mooi!
    Maar voor een bruiloft is die jurk voor mij te donker. (:


    Ik wil juist in het donker, wit is zo standaard en ik vind donkere jurken zoals deze echt heel erg mooi! (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind hem prachtig nanc ^^