• Damn, ik ben zo verschrikkelijk chagrijnig door alles!
    School, ouders, vrienden en alles daarbuiten. Ik baal ervan dat mijn school van alles voor me verpest, bah.
    Nu moet ik voor morgen DRIE boekverslagen maken en een proefexamen, omdat mijn leraren ervan houden om mooi te pesten op maandagmorgen.
    Zondag heb ik een examentraining van wiskunde en ik ben dan pas twaalf uur 's nachts thuis. Ik heb dan normaal de eerste twee uren vrij, maar NATUURLIJK... Ik heb dan zo'n stom proefexamen van WISKUNDE van drie uur!
    Bah, Jezus, kut, bleh, fuckers.

    Zo. Even mijn hart luchten.

    Hebben jullie nog leuke leraren?


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Til hug og blod.

    Mocht het komen door een slechte planning; ik wil je best helpen. Discipline is master.
    Veel succes ermee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ahw, that sucks.
    Succes ermee!


    Me so good.

    Ik heb geen leraren, want ik zit niet op school. c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Komt wel goed schatje!
    Denk aan mijn awesome peptalk van vorige keer. Heb alleen geen energie voor een nieuwe hihi.

    Ik weet niets beters te zeggen dan succes. Dus: succes ermee! Ik hoop dat het je nog een beetje lukt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leela schreef:
    Mocht het komen door een slechte planning; ik wil je best helpen. Discipline is master.
    Veel succes ermee.


    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 23:37 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Beter organiseren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I know how it feels (cat)


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    I know how it feels (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    Beter organiseren.

    Gaat nogal makkelijk als ze alles op dezelfde dag opgeven voor de volgende dag. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken het, ik heb zometeen een wiskunde proefwerk waarvoor ik zo hard ga falen dat het pijn doet (no_chears). En mijn moeder wordt deze week elke dag bestraalt waarvoor ze steeds helemaal naar A'dam moet, dus 't is vet stil thuis.


    i put the fun in funeral

    Deze week valt het wel mee bij mij. 40 min rooster.
    Maar toch zijn leraren dan zo leuk om So's op te geven, en het tweede uur uit te vallen als je het eerste les hebt. Suckks.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Brutus schreef:
    ahw, that sucks.
    Succes ermee!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli