• De laatste tijd voel ik me eenzaam en alleen. alsof ik verlaten ben door iedereen en alles.
    de mensen op school kennen me alleen maar als dat meisje wat veel lacht en lol heeft.
    maar dat meisje ben ik niet. diep van binnen voel ik me zo naar en eenzaam,omdat ik weet dat ze achter mijn rug om praten. ik hoor het gefluister al beginnen als ik naar de wc gaan en hoe het abrupt stopt als ik terug kom. is het omdat ik niet zo dun ben als al die andere meisjes ? of niet zo knap? of gewoon omdat ik anders ben dan hun.. ik weet het niet...

    mensen ik voel me dus echt kut op het mment en drm plaats ik dit even.. alles wat hier staat gebeurd echt :'( en ik haat het.. jullie kunnen me nu wel een aansteller noemen of dat ik aandacht zoek maar dat doe ik echt niet.. ik moet het gewoon kwijt en de enige manier hoe ik datkan is hier met letters bij jullie..


    We can only learn to love by loving.

    Dont cry =( I'll be there for you


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    OMG ik weet hoe je je voelt! ik ben ook echt helemaal kapot vanbinnen! Ik heb echt geen idee hoe ik je moet helpen ..
    Maarr in ieder geval STERKTE KINDD <3

    Lieverd,jij bent perfect hoe da gij bent.En laat die ander mensen maar zeggen.Dan zijn het geen echte vrienden.Jij bent perfect,geloof mij maar!als ze nog eens zo doen tegen mij laat een foto van mij zien,gaan ze met mij lachen en laten ze u gerust!Niemand mag u pijn doen ö moet ik komen helpen,moet ik iemand slagen?Je moet het alleen maar zeggen.En nee gij zoekt geen aandacht,en iedereen die da denkt kan m'n klote kusse ook al heb ik er geen :')!Maar je bent perfect,onthouw dat!

    Lieverd,jij bent perfect hoe da gij bent.En laat die ander mensen maar zeggen.Dan zijn het geen echte vrienden.Jij bent perfect,geloof mij maar!als ze nog eens zo doen tegen mij laat een foto van mij zien,gaan ze met mij lachen en laten ze u gerust!Niemand mag u pijn doen ö moet ik komen helpen,moet ik iemand slagen?Je moet het alleen maar zeggen.En nee gij zoekt geen aandacht,en iedereen die da denkt kan m'n klote kusse ook al heb ik er geen :')!Maar je bent perfect,onthouw dat!


    omg door joyce wordk opeens vrolijk whaha.. echt serieus door jouw geweldige kontkus gedoe moetk alweer beetje lache.. x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    omg door joyce wordk opeens vrolijk whaha.. echt serieus door jouw geweldige kontkus gedoe moetk alweer beetje lache.. x3

    Zeg dat maar allemaal tegen die mensen.Dat ze mijn kont kunnen kussen.En ik kan u beloven,als ik een scheet laat leven ze niet meer ze n_n but remember; life isn't easy,it will never be,but remember you have friends.And one of them is me!x3

    Ik snap je, zo voel ik me ook vaak.. JE mag het natuurlijk altijd aan ons/mij kwijt Ookal ken je me niet, ik wil je heus helpen als je je niet goed voelt, al weet ik niet of ik daar de juiste persoon voor ben.. Keep Your Hope Girl!XxX


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb ook zo'n beetJ om de dag zo'n gevoel. De eene dag gaat het wel de andere lijkt het wel of niemand me ziet staan. NouJ behalve als er over iemand geroddelt moet worden dan...

    Ik denk dan meestal aan Bill en Tom. Dat zei ook niet zo'n geweldig middelbare-school-leve hadden en toch ook heel goed terecht zijn gekomen... ;)

    En ik denk dan ook vaak aan de dingen die ik wel heb...

    Dat werkt bij mij echt!

    Ook shrijf ik zulke gevoelens een beetje van me af. Of ga een beetJ gitaar zitten spelen. En als ik er echt HELEmaal doorheen zit. Pak ik mijn Ipod en ga niet zolang fitnissen tot ik niet meer kan en ik me helemaal rillerig voel.

    Dat werkt echt! (bij mij dan) Hopelijk ook bij jou (A)

    Sterkte (K)


    Follow just your own mellody

    (...)
    Zeg dat maar allemaal tegen die mensen.Dat ze mijn kont kunnen kussen.En ik kan u beloven,als ik een scheet laat leven ze niet meer ze n_n but remember; life isn't easy,it will never be,but remember you have friends.And one of them is me!x3


    :) omg.. Joyce ik wou dat je nu naast me sat dan hadk je doodgeknufft..


    We can only learn to love by loving.

    Ik Snap Je Heb ik Ook Gehad


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    (...)

    :) omg.. Joyce ik wou dat je nu naast me sat dan hadk je doodgeknufft..

    Dood?Plat is al goe genoeg n_n

    AAWH Ö
    Dit vond ik even zo zielig
    Ik ben dr wel voor je hoor ^^
    <3

    (...)
    Dood?Plat is al goe genoeg n_n

    n_n oke.. x3 dan plat..


    We can only learn to love by loving.