• echt ff serieus,ik ben nu echt sjaggo ;s
    Want ik zou morgen naar De linde gaan,dat is een discotheek iets achtigs.Maar met een vriendin van me,en ik gevraagd tot hoelaat ik mocht enzo.Dus ik zeuren om langer te mogen,omdat die vriendin ook lang mocht blijven.Kom ik op msn gister zegt ze 'Ja ik mag maar tot 1 uur,maar als ik bij jou kan slapen dan kan ik langer'.Dus ik zei dat ze al vaak bij mij slaapt en dat dat niet meer mag.Dus zei 'nou dan blijf ik maar tot 1 uur'.Dus blabablabla,ik had geen vervoer meer enzo.Dus ik werd sjaggo,en nu ga ik dus niet meer en zij wel.Ik zei 'Ik kan nu niet meer,want ik heb geen vervoer enzo'.Zegt zo 'oh jammer,maar ik wil wel,dus ik ga daarheen,maar is wel jammer'.Kutzooi,Dat ik nu niet meer kan/mag.En ik had en nog eens zo zin in >.<

    en nu ben ik sjaggo,en ja het is kinderachtig dat ik daardoor chagrijnig wordt.En dus vndaag mijn titel.

    Nog meer mensen die het haten als ze chagrijnig zijn?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ga bij haar slapen dan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heuj waar woon jij? ^^

    Edit:
    Oh, Nijmegen, ik ook (nerd)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 16:26 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Heatherfield schreef:
    Ga bij haar slapen dan?


    Mag niet van haar vader -.-


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dat is kut. Lekker dat ze zo reageert. Kunnen je ouders je niet brengen dan? :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Exceptional schreef:
    Heuj waar woon jij? ^^

    Edit:
    Oh, Nijmegen, ik ook (nerd)


    lol,ga jij naar De linde?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)

    lol,ga jij naar De linde?


    Haha, nee, morgen niet. Maar wel vet kut dan enzo.. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    nerveus schreef:
    Dat is kut. Lekker dat ze zo reageert. Kunnen je ouders je niet brengen dan? :O


    Mijn moeder gaat zelf weg en wilt me niet opkomen halen en die shit,Grrrrr (6)


    Listen to your heart and your dreams come true ~