• Is dit normaal ofzo. Het lijkt of iedereen problemen heeft met iets of iemand ! Zelfs ik ook ! Is dat een normale fase van de pubertijd dat ieder puber rond deze tijd problemen heeft. Kvind het me echt heel erg opvallen en daarom ben ik ook zo focking erg in de stemming om alle mensen te gaan helpen ! Omdat ik me nu het beste me in ze kan verplaatsen. Pff...ik zou maar even niet met mijn problemen komen aankakken,jullie hebben het al te druk met jullie eigen. Good Luck With Your Problems <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik heb juist ontdekt dat ik depressief ben en ik best hulp ga zoeken.But dat ga ik niet doen.Maar als er iets is,ge kunt bij mij terecht he n_n<3

    Jij ook lief^^


    I do not hook up.

    bedankt voor je begrip, maar er zijn vast wel mensen op Q die je kunnen helpen met jou proble(e)m(en);)


    It's heavy but you are not the only one

    I know maar ik wil niet zo zielig en wanhopig overkomen,laatst had ik ook een probleem en niemand hielp me ! Dat had ik echt niet verwacht van die mensen hier


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jij ook succes geweldigliefkind.. en als er iets is je kunt altijd by nicol komen dan gaan we samen even uithuilen n_n


    We can only learn to love by loving.

    OMG IK HELP JE!! <3

    OhJa
    Kem Ok Veel Problemen Zenne!!
    Ma ,,Ik Vertel DIe Vaak Aan Men Vrienden En DIe Helpen Mij Er Dan Wel Door xD
    Dus ,,En Als Er Problemen ZIjn ,Ik Ben Een Luisterend Oor Hoor xD


    A Shipwreck In The Sand

    Iedereen hier zoekt echt gewoon problemen [niet jij bedoel ik daarmee, maar al die overdrijf kids hier..] Ik bedoel, iedereen heeft wel wat, maar je hoeft niet overal zo'n drama van te maken. Ik heb ook wel eens momenten waarop ik denk ik kan wel janken nu, maar ik maak mezelf ook niet meteen van kant. En iedereen is dan te druk met hun eigen 'probleem' om nog anderen te helpen.
    Ik ken het gevoel >.<'


    Mew <3

    Jij ook succes geweldigliefkind.. en als er iets is je kunt altijd by nicol komen dan gaan we samen even uithuilen n_n

    Ja Nicol we gaan terug naar onze Emo vase's xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ja Nicol we gaan terug naar onze Emo vase's xD

    ja man das een goed idee.. x3
    dan magk alles hate enz.


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ja man das een goed idee.. x3
    dan magk alles hate enz.

    Ja maar eigelijk zijn wij al dood xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    je kunt altijd bij mij terecht! als je iets kwijt wilt!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb voorzover ik weet geen problemen x3 alleen mn zusje vond vanmiddag dat ik depri deed, weet ik dat ook weer ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    uhm,
    eigenlijk heb ik geen problemen
    ofja toch wel een beetje
    mar kzet ze niet allemaal op Quizlet
    want het zyn mijn problemen :')