• Nouja. ik was aan het nadenken en ineens kwam ik ergens op.
    Ik ben morgen home-alone en dacht dat het wel een leuk idee was om eens wat in me kamer te doen. Mijn plafon is het probleem. Hij is zo leef vergeleken met mijn muren. Duss.. mijn idee:
    Ik ga alle intervieuw's/artiekelen/andere dingen van th uit tijdschriften halen, en plak het op me plafon. Dus als je naar me plafon kijkt zie je allemaal verschillende artiekelen. ^^

    Leuk? ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nou ja :D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Yeah cool ^^

    =']


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    heb ik oowk , als ik eens niet kan slapen lees ik gewoon een artikeltje opnieuw.:)

    vethandig


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    als het blijft plakken is het leuk _O_


    Mew <3

    ik ben dat van plan met mijn posters.
    misschien is dit ook weer een idee voor andere hier op Q.
    -Verzamel allemaal plaatjes en intervieuws. en doe ze in een map. ik ben daar mee bezig en het is super leuk werk:D

    dat dacht ik dus ook,leuk xD
    aber, alles flikkerd er van af, dus succes met alles de hele dag vast houde*biggryns*


    your eyes are like stars in the night.

    Is leuk! Maar dan moet je ze echt goed vast plakken, want ik had dus posters op mijn plafon geplakt, en 's nachts was er een afgevallen. Ik schrok me dood!

    dat wou ik ook doen, maar ik heb van die
    hele grote posters en dan vallen ze sávonds in
    mijn gezicht ofzo:P


    You are so god damn Sexy <3

    Whaaa,, cool idee..^^
    Maar ze m0eten dan idd wel blijven hangen, want toen k mn posters op mn plafond hing vielen ze er 's nachts 1 v0or 1 af.. Dus ik werd de volgende ochtend wakker zie ik Bill naast me liggen.. ÖÖ Jammer genoeg was het alleen maar zn poster x)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    voor mij is het te druk; met teveel gezichten om me heen kom ik gewoonweg niet in slaap.
    maar verder: leuk idee:D succes het het laten blijven hangen van je poster etc.


    I am an idiot, I move.

    veat. =]

    dat wil ik ook wel.<3


    Love is in the air'<3

    zekers leuk... heb ik ook gedaan

    dan moet je ze met tape op je plafond hangen


    I need you like a heart needs a beat

    Als je een TH kamer wilt wel :')


    I recycle my thoughts.